Träningsnördar - här samlas vi!
Vart ett pass i Tyngdlyftningens tecken , så hela ryggen och axelpartiet är genomkört och många trötta muskler nu , massage fås i kväll :) och kommer vara välbehövlig :)
Vart ett pass i Tyngdlyftningens tecken , så hela ryggen och axelpartiet är genomkört och många trötta muskler nu , massage fås i kväll :) och kommer vara välbehövlig :)
Vart lite annat fokus idag , har börjat köra mer hög reppare , blir en tävling till våren med antal reps i bänken , och dips , och troligen knäböj , ska ställa upp för att ha nått roligt mål ,och blir garanterat äldst med mina 50 år :)
Gäst tränat på Friskis och Svettis, och otroligt vilken sorglig syn med halv utförande av övningar, för att försöka imponera på andra med höga vikter, 80% med spagetti Ben och 45 cm biceps
Började köra efter ett nytt schema igår , som det känns i kroppen idag , så tog det bra , hoppas att resten av dagarna ger samma resultat , så kommer nog mina mål kunna förverkligas ganska snabbt .
Nya upplägget är efter Tri Phase mer kan läsas här www.scivationbooks.com/books/TriPhaseVol2.pdf
Laddar för marklyft idag, ska bli skönt att köra hela och inte bara slutdragen.
Otroligt trevligt med respons på mitt nya schema , men så är det alltid med det som är nytt , kroppen kommer in i en växt fas i några veckor , innan det blir ned trappning igen , men just nu går det verkligen bra att köra 12-15 reppare på övningarna .