Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Träningsnördar - här samlas vi!

Ska köra ett gris pass rygg idag :) , så baksida lår och korsryggen kommer vara möra i helgen , ska prova lite olika stilar i marklyftet , står just nu halvsumo , men tänkte prova smalt och helsumo

• ander25k
    Ronja 551 skrev 2013-11-15 23:36:46 följande:
    Grispass! ja älskar folks olika uttryck för att träna hårt

Har ganska intensiva pass med kort vila, så jag nyttjar min svetthanduk, jag brukar hålla på i 45 minuter.
  • ander25k

Tjoho vad trevligt det känns i ljumskarna och ryggen ,trapezius fick sig en rejäl omgång likaså korsryggen , så man kan inte känna sig annat än nöjd , idag blir det PT träning med en nybörjare

• ander25k
    Wilowa skrev 2013-11-16 20:02:34 följande:

Grispass säger jag med, men mest om jobbpass som är jobbiga på nåt sätt...kommer vi från samma del av landet tro? Jag kommer ifrån Värmland.
    Norrland , och då menar jag riktiga Norrland , 4.5 mil från finska gränsen .
  • ander25k
    Familjenärlivet skrev 2013-11-17 23:18:27 följande:
    Har sett att en del använder handskar vid styrketräning. När är det bra?

Är nog mycket för att undvika valkar och ge lite skönare grepp på redskapen.
  • ander25k
    Ronja 551 skrev 2013-11-20 21:10:58 följande:
    Nu kommer en länk! Ni som inte vill läsa bloggar -ignorera!

Jag är sugen på att höra vad andra som tränar här för mål med sin träning! Bli starkast? Tävla fitness?? Här är mina mål!

sassitch.blogg.se/2013/november/malet-med-min...
    Få tillbaka styrkan och kroppen jag hade för 11 år sen , klar till 70% :) sommaren 2014 är jag där igen :)
  • ander25k
    Ronja 551 skrev 2013-11-23 21:55:47 följande:
    Hade just ett vrål-kung-bra pass på gymmet. Få saker gör en så glad som det! Skrev exakt vad jag gjorde i bloggen. Den som vill får kolla -de som inte läser bloggar ignorerar!
    Du menar denna övning  ( Hantel-ner-bakom-huvudet liggande ) ?

• ander25k

Blir ett extra pass på gymmet idag ,bara min träningskompis vaknar ur sin dvala :) Lite lätt benböj och marklyft ,kanske lite biceps om det finns lust till det , är ingen muskelgrupp jag så där gillar att träna

• ander25k
    Flasher: Spenderar 15 minuter på gymmet med att träna och 90minuter med att speglar sig.

Normader: Måste gå till vatten kranen mellan varje jävla set för att dricka hur jävla lång borta dom än är.

Pick-ups: Är där endast för att få en träningskompis för cardio i sovrummet.

Cheerleaders: Flickvännen som följer med sin pojkvänn för att endast kunna beröma honom hur stark, stor och manlig han är.

Big Mac: Ni vet, fettot som har kläder i 3 storlekar mindre, så man kan inte undgå att se halva rövspringa. Man tror han kommer få en hjärtattack efter 5 mins uppvärmning. Vanligaste efter nyår,

Bic Mac & C:O : Se ovan, fast dom är minst 3 stycken.

Bench lifters: Kompisarna som träna bänkpress där passaren lyfter mest.

King: Mycket snack mindre action.

Vem är ni på gymmet :)  www.kolozzeum.com/forum/showthread.php

Titus: Mycket snack men också action.

Ronniebe: Killen som tycker han är tuff som tränar i kängor,mössa,solglasögon och skriker "light wheigts, baby" och "nothing but a penut", plus använder dålig form.

Animals: Hardcore byggare som kör sitt race, är ofta aggresiva och mm.

Wannabefittnes: Har dom senaste Better Bodies kläderna, alltid perfekt hår som dom kollar till lite då och då. Är övertygande att dom är bäst.

Regular: Vanligt hårt tränande folk, trevliga, sociala och är på gymet för att träna. Helt klart den mest uppskattade katogroin.

Vet ni några fler, eller vilken personlighet är ni?
  • ander25k
    Eleonor86 skrev 2013-12-15 11:31:49 följande:
    Flickor och pojkar! Hur loggar ni er träning? Med en app eller skriver ni för hand? Jag har appen Jefit just nu som har gett mig många gråa hår och då har jag inte ens fyllt 30 än!

Har ni några tips och idéer?
    ( Gubbe ) Loggar allt i huvudet :) , har man hållit på ett tag , så blir det en rutin :)
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!