Träningsnördar - här samlas vi!
Pass 108
5x20 hantelsnatch 22,5kg
5x5 strikta pullups
Pass 108
5x20 hantelsnatch 22,5kg
5x5 strikta pullups
Pass 109
Utfall med kb utlåst ovanför huvudet i en hand ingen aning vad det heter. Körde varannat ben 10 per arm, 2x500m rodd på valfritt ställe i i setet.
4x10 12kg
8x10 16kg
2x10 24kg
3x20 kb-swing 24kg
Ringde sjukgymnasten igen idag, måste försöka få ordning på knät eller få tid för operation. Insåg igår hur begränsad jag egentligen är när jag var med dottern på gymnastik där föräldrarna fick vara med ett pass, jag klarade ju inte ens samma saker som 6-åringarna gör pga smärta i knät.
Pass 110
Utfallsgång med hantel ovan huvudet. 15 och 22,5kg vet inte hur många men jag gick ca 12m per vända och jag körde 25 min ca. Sen bänkpress 5x5@70kg
Snabb recap.
Har varit ev liten vecka i Piemonte. Dåligt med träning men blev någon springtur.
Sen var jag på Fäviken Magasin i Järpen(ditt Hood Studentpappa?) så det blev inte så mycket träning då heller. Men mycket mat...
Var och lyfte lite skrot lördag. Och körde några km på romaskin söndag.
Idag joggade jag 5km när dottern var på dans. Saknar Crossfit!
Pass 112 testade gorilla fitness idag.
Emom 18min 1rep snatch under 70% inga fails
Böj 3reps x6 under 80%
Kondition amrap 20 min
50cal rodd
40 wallballs (passade ont i knät)
30 kbswing 24kg
20 burpees över rodden
Var en del till också men jag hann inte måsta hem och lägga barn.
Fan! Det gick inte alls bra att köra ett "riktigt" pass som jag gjorde sist. Haft konstant värk sen dess... Sjukgymnasten på fredag. Har börjat renovering av hela huset här hemma idag, vi har mer eller mindre flyttat in halva huset i matsalen ser ut som ett kaos.
Trist med knät! Tänker du på operation?
renoverar ni hela på en gång? Det låter jobbigt....
Vi har köpt hus och flyttar i vår, kommer nog renovera innan vi flyttar in!
Vårt hus renoverades sist 1951. Det var en del... vi är ännu inte klara, flyttade in 2009 med fyra kallställda rum (badrum, kontor och två sovrum). Nu är i alla fall inget rum kallställt! Har en förbaskat envis senfästesinflammation i knäet, höften och hälsenan i samma ben och vilar nu från träning.
Pass 113
E90Sek Jerk + split jerk 8 set bygg tungt men inga fail.
5 Strikt press 45kg + 5 strikta pullups 4varv
1 minut on 4 min off 12 stoh 45kg (unbroken) resten av minuten assault bike fullt ös 4 varv.