Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Gött!

Clownensglädje skrev 2013-08-15 15:10:39 följande:
    Gymmande igår. En tjej tittade lite grann...och jag smålog!

Idag träningsvärk och vila..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Inte fel det heller

Clownensglädje skrev 2013-08-15 17:15:33 följande:
    Japp...det är la gött....Mat och bio idag..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Knogarns mot benen sas. Vänd på händerna som om du skulle köra rodd m stången.

Jsg gör precis som vanligt. Raka marklyft. Inte riktigt så långt ner som vanligt kanske. Stången liggrr brs på markrn mellan mins set. Kan ju böjja på knäna..

Scratchy skrev 2013-08-15 20:43:02 följande:
    Och omvänt grepp betyder vad? Stången bakom benen?

Hur kör du med bara stången? Tar du den ända nerifrån golvet eller pallar du upp den på något? 

• MissKaos

Ja. Lätt böjda knän. Det är bara greppet om stången som skiljer sig åt. Vänd på händerna. Handflatan utåt när du greppsr stången. Vissa kör ju med en hand åt varje håll?

[qote=70790437][quote-nick]Scratchy skrev 2013-08-15 21:00:34 följande:[/quote-nick]Jag har försökt nu i tio minuter att följa dina instruktioner, men det gick inte så bra.

Du kör alltså raka marklyft (rak rygg) utan att lägga ner stången mellan repetitionerna? Korrekt? [/quote]

• MissKaos

Spinning activio idag. Och cykel till ocj från jobbet i tveksamt väder samanlagt 75min tramp ute tror jag. Ok för en gravid tror jag. Fikat med sonen sen släpade han mig runt shopping centret och ville bara kolka meeeer. Hallå lixom mamma är trött. Du är 4. Finn något fel? Nu ligger vi i soffan med mobil resp spelkonsol.

• MissKaos

Instruerade spinning till 2v före bf med sone ..

Paradigm skrev 2013-08-16 18:56:58 följande:
    Spinning som gravid, det låter starkt. Härlig 4 åring! :D

• MissKaos

Instruerade spinning till 2v före bf med sone ..

Paradigm skrev 2013-08-16 18:56:58 följande:
    Spinning som gravid, det låter starkt. Härlig 4 åring! :D

• MissKaos

Beror väl på. Minst 60sek.

Wilowa skrev 2013-08-16 19:06:48 följande:
    Fyraåringar har allt sina idéer! Ettåringar, tvååringar, treåringar och femåringar med...därför som mitt jobb sällan blir tråkigt.

Jag fortsätter att sakta men säkert öka tiden i plankan...vad anses vara okej att klara?

• MissKaos

Ganska vanligt tror jag. Slutade instruera styrkeklasser tidigare.

Nu sänker jag pulsen på klasserna så orkar jag. Hoppas kunna träna lite länge till. Hade enl bm inte orkat föda sonen om jag inte hafe varit tränad alt haft gräsligt ont dagarna efter. Det är ju hårt jobb så jag försöker förbereda mig så gott jag kan!

Paradigm skrev 2013-08-16 19:13:56 följande:
    MissKaos, Jesus Maria! Det är ju helt otroligt.

• MissKaos

Hmm +12

Spinning idag! Sen sushi rullbands middag. Buffé. Mätt herregud vad mätt..

Paradigm skrev 2013-08-17 19:09:48 följande:
    Ett träningspass avklarat. Härligt!

Har ni lagt på er några sommarkilon eller kanske gått ned några?

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!