Träningsnördar - här samlas vi!
Sjuk Hade sån tagg för att komma igång efter sem och hade planerat att börja gå på vattengympa 1g/vecka och styrka 1-2ggr samt spinning och mitt vanliga trampande till jobbet. Hade även tänkt mig att skärpa mig och hålla godiso ch fika till helgen.
Vad händer?
JO, en helkväll på förlossningen pga Samandragningar, magont, illamåeende och minskade fosterrörelser. Blev ordentligt kollad. Bebisen fick fullständigt spader när dom försökte sätta CTG och försökte kickboxa sönder micken (Bra där -lovande för framtiden!) så dom fick ingen kurva men min mage fick konstiga former.. URINVÄGSINFEKTION! Det har jag alldrig haft i hela mitt liv. Kom hem kl 01. Dom var snabba och effektiva och superomhändertagande. Och jag är minst sagt glad att barnet mår bra. Och att inte livmodertappen vart påverkad.
MEN det fuckar upp mina träningsplaner! Jag har blivit fet, tänkte inte alls bli inaktiv med. Och otränad. Vafan, här ska man föda barn -i min värld ungefär som ett marathon- och göra det OTRÄNAD? WHAT? Blev dessutom låg låg låg och känner mig deppig. Hasade iväg till apoteket. Åt Pizza. Köpte godis. Fick VILA på hemvägen från vagnen det är 7min att gå, detta pga sd.