Träningsnördar - här samlas vi!
Beror på vilken grupp
Var uppe med blödning igår. INgen fl på G och dom hittade ingen källa till det. Mkt obehagligt. Har nu ont i magen, men konstant magont. Känns typ somefter en spiralinstättning. Vill inte åka in IGEN. Nästa gång får det vara med intervallsmärtor och bebis på G!
Jag var inne innan och kollade blödn.
Kroppen behöver rörelse.. får vatten etc om jag inte rör mig. Nu är det mer mentalt jobbigt att inget händer..
Målbilder? Moahh... ge mig knark! Ut kommer dom. Ärligt det gör så ont att föda att man är beredd att skära av närmsta snopp. Eöler så. Men det är en häftig upplevelse!
Mja. En blödning. Förmodligen av slemhinna så helt ofarligt. Inga sdr. Det hade varit bra nu.. och överyidrn. Ja eg är man ju inte över tidrn försen på bf+14. Man är ju inte sjuk som gravid. Sen kanske man får anpassa det man gör.. här är isgata ute. Så ut kan man inte gärna gå. . Idag blev det då ultraljud och sen promenad i shoppingcentret. Fan vad prylar!
Roligast var stt testa en massagemaskin med värme i. Skön för ryggen mem dyr.. hur som försäljaren kom oroligt och varnade för att den skulle kunna få igång förlossningen... hmm ja, hoppas kan man ju.