Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Gymet. Igen. Trist bara maskiner..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Näskanna! Bihåleinflammation är så gräsligt.

Wilowa skrev 2013-11-01 11:52:58 följande:
    Träningsdag idag...huvudvärk och stel i hela ryggen, åh vad motigt det känns. Fast jag ska åka iväg bara vi ätit lunch. Ska inta kaffe och Nasonex och se om huvudvärken släpper med...ja bihålorna har börjat krångla igen.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Omflyttning av tvaparater och prylar. Undrar om det någonsin blir klart?

• MissKaos

Ieuuuu!

Sista hantverkare på måndag. Två v senare..

Wilowa skrev 2013-11-02 21:13:46 följande:
    Ja lagom till nästa projekt!

• MissKaos

Kommer inte hinna träna under helgen. Skit!

• MissKaos

Long time no see!! När kommer bebis? Vi kanske kan peppa varandra efter fl! Svår fogloss? Jag kan ju träna ändå även om modifierat.

Kommer behöva gå net sen. Ca 20kg *suck*

Tessou skrev 2013-11-03 11:00:39 följande:
    Har inte tränat på 100 år, så har inte skrivit här utan bara läst vad de andra gör!

Men nu så blev jag ju tvungen. Ja, jag tränar för att gå upp i vikt!

Eller inte just nu för jag har foglossning och är allmänt slö... men annars!

Vad väger du, och vad skulle du vilja väga? Jag väger runt 53 kg (174 cm) och vill gärna väga 60 kg.

• MissKaos

Ca 17kg men hade gått upp lite innan iom hormonveh fotskada och ett mf. Samt en thailandsresa.. hoppas tsppa lite på fl!

Jag är ju hemma nu orkade mindre innan!

Jag längtar ut och springa! Ullared öär det ku inte bli sprunget på på bra länge nu..

V36 är här idag!

Tessou skrev 2013-11-03 16:16:55 följande:
    Jaa, i denna tråd iaf... BF 18 Februari, är det tänkt. Ja det tycker jag vi gör, jag längtar redan tills jag kan röra mig igen!

Att du orkar hålla på som du gör är imponerande, jag orkar inte ett skit... :-/ Jag får ju lite träning på jobbet, där jag går i trappor och lyfter tungt, men sen somnar jag 19:30 på kvällarna också.. Jag har hittills gått upp 8,4 kg (sedan vecka 10+0, väger mig själv varannan vecka direkt på morgonen) och är i vecka 25 (24+4) nu.

Har du gått upp 20 kg hittills, eller vill du gå ner så mycket oavsett?

• MissKaos

Tog ett tag innan man fick ordning på fogar och kissmuskler sist..

Tessou skrev 2013-11-03 16:28:57 följande:
    Spännande, då är det inte långt kvar.. 20 kg är nog inga problem för dig, om du får vara pigg och inte ha ont efteråt..

• MissKaos

Jag fick hjälp av att få kotorna rättlagda. Av cranosacral behandling.

Tessou skrev 2013-11-03 17:56:43 följande:
    Ha ha, ja men det är hemskt att inte kunna hålla tätt... All träning med hopp har jag fått strunta i, för jag kan inte hålla tätt... Ska ta min mammas råd, att testa knipkulor efter förlossningen.. annars får det bli operation.

• MissKaos

Det forskas på det på su. Med hittils goda resultat. Och glr det inte nytta lär det knappt skada. En behandling för mig = slapp kissa på golvet under träning.

Johan75 skrev 2013-11-04 10:52:25 följande:
    Någon enstaka sjukgymnast kanske gör det men de allra flesta avstår nog eftersom metoden bland många anses som kvacksalveri och är obevisat vetenskapligt. 

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!