Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Wilowa skrev 2013-12-10 15:36:27 följande:

Jag tror du har koll på vad du klarar och inte klarar...

Eller som MVCs läkare sa: Ja till dig ger jag rådet träna så länge det går du mår nog inte bra annars...

Denna veckan ska maken ut TRE kvällar *mutter* på saker. Basket, tennis och så blev han bjuden på hockeymatch idag. AVIS! Jag vill med göra ngt.. Egentligen är det min träningsdag på gymmet idag.. Jag och sonen får väl bygga lite lego sen eller ngt. Så halt att jag knappt tom mig till dagis. Vi fick hålla oss i staketet för att komma ut från gården. Helt sjukt! Funderar på att ta fram mina icebugs så man inte slår ihjäl sig i halkan!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Känner för att döda. Vad som helst.

Bf+6. Varit på ica. Lussefirande på dagis, blir trött på alla som frågar är det inte dax snart..

Ska till jobbet i em på jul/Lussefirande.

Tessou skrev 2013-12-13 09:56:14 följande:
    Hur går det för dig, Miss Kaos??

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag med. Skriver i Almenacka inför lopp el om jag vill planera.

Just nu planersr jag inför efter förlossningen.

Träning får inte ut bebusar snabbt. Alka sånna myter är nu avlivade. Bf+8

ander25k skrev 2013-12-15 11:37:43 följande:
    ( Gubbe ) Loggar allt i huvudet :) , har man hållit på ett tag , så blir det en rutin :)

• MissKaos

Ja det ser psycho ut..

Wilowa skrev 2013-12-15 17:39:34 följande:
    Just ja, igår såg jag en grymmare i flip-flops. var det du misskaos som nämnde dessa?

• MissKaos
    Eleonor86 skrev 2013-12-16 11:52:14 följande:

Jag får helt enkelt köpa mig ett sött litet block och ta mig varje gång jag åker och tränar! :)

Gör ett exell ark? Eller köp en liten almenacka att skriva i. Då kan du ju lätt planera i den med.

Jag har haft en träningsdagbok via nätet, använde den dock inte. Tror det var via Runners World man fik som prenumerant.

På lördag blir det åka av för mig! Ett Marathon. Dvs igångsättning utav förlossning.
  • MissKaos
    Wilowa skrev 2013-12-16 17:10:03 följande:

Ja verkligen...kommenterar inte klädseln i övrigt.

Bild?
  • MissKaos
    Eleonor86 skrev 2013-12-19 23:31:05 följande:
    Miss Kaos, är det något som har varit jobbigt med träningen och magen? Är bara i v.18 ännu men har precis kommit igång efter hemskt illamående!

Och stort lycka till! Hoppas bebis är hos dig snart! ! :)

Ja! Magen är ivägen vid tex marklyft. Efter v 30 blev det besvärlig med sånt.
    Fick fogproblem o kunde inte springa efter v 8-10.. spinning har varit super!
  • MissKaos

Nej imorgon

Födde barn på fm idag

Hon kom ll 7 imorse. Vi var inne 2:30. Regelbundna värkar kl 01:45.

• MissKaos

Vi är hemma. Helt slut.

Ska sova! Typ maraton slut i kroppen. .

• MissKaos

LillaElsa ett par timmar gamma´l.

söt och mysig, men ul visadefel!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!