Träningsnördar - här samlas vi!
Elefant?
Elefant?
Inflammation går inte träna bort. Svaghet som orsakar den ja men då ska den vara ok först. Kolla med sjukgymnast! Är du kort i musklerna? Då framsisa baksida lår och rumpa etc så du felbelastar?
Det är tamigtusan dax! Otränad unge? Så 1985...
Det är nog brs med special pass för mammor i början. .
Man orkar 10armhävningar på knä?? Några rygglyft liggandes på golvet och 10crunch?
Premiör för mig och Elsa imorgon. Mammacore. Utmaning bara att ta sig dit till kl 11 med rätt kläder etc. Och dusch i källaren på gymmet går inte dra ner vagnen. Får åka hem och duscha tror jag...
Bebis sex veckor på lördag. Dax komma igång!
Vet inte gick på sats med sonen där gjorde man det delvis. Vi gjordr även armhävningsr med bebisen under ansiktet. Minns att han tyckte det var roligt. Där var det ett bra sätt att komma igång igen! Tänkte göra det en gång och spinning en gång. Vid fyra månader får hon vara i barnpassning i stan.. längtar mest att springa... blir nästa steg att lägga till kort löppass på bandet och lite gym som ett pass.
Min isak är lija gammal som din E! Fldd 20090126. Man har glömt mkt!!
Ska nu väcka fettsugen -ehh bebisen - sen ska vi gå till apoteket. Dom har inte skottat här. Kul. Väntade till em och hoppades.
Dag ett på olga rönnbergs träning för nybliven mamma gjord. Aj. Kommer inte kunna hosta imorgon. Efterkontroll gjord idag så nu är det bara att sätta igång. Köpte olgs bok ska försöka följa den!
Gjort gång 2 av Programmet samt promenerat ca 45 min med vagnen idag.
Träningsvärk blir det av Olga! Plankan på knä... 1min 30sek 30 sek. Samma på sidplankorna. Orkar inte mer. Het sjukt..
Tror nog den där boken funkar, ser ju att målet LÖPNING finns i boken nog för att få mig att hålla intresset uppe tror jag!
Imorgon mammacore på Friskis. Kommer nog svida gött. OM jag inte blir förkyld har känningar i halsen och lätt huvudvärk.. Pliiiis inte nu när jag precis har börjat ta tag i mig själv igen. ETT kex till kaffet, inte hela pakaetet idag.
Men hungrig.. Hela tiden! Försöker stoppa i mig extra proteiner nu.
Ja.. erf
Ja låga ambitioner. Sluta röka kurser. Anmäl er till ngt lopp. Gångtävlingar. Gärna lagvis!