Träningsnördar - här samlas vi!
Sjukr häftiga resultat du får!
Sjukr häftiga resultat du får!
Bra början! Öka 10% i veckan så är du snart uppe på 5
Satsar på spinning imorgon. Nervigt med dibarn... men är borta 90min så borde gå.
Första passet av det slaget sen före fl.
Brösten är inga problem. Bebisen tar inte flaskan men gillar mat så lunchsmakisen kan hon ju få. Stora är sjuk så åka upp till gymmet är uteslutet. Ammar innan jag går. Hon bör klara sig den stunden. Måste få komma ogång med lite mer intensiv träning nu abstinens! Planerar 3,5 km löpning på söndag
Vårkänslor ja! Dax för vårskriket! Längtar upp i berget och springa
Läcker lite gör det väl men inte mer än amningsinlägg tar det. nu gör det inte ont etc längre. Ammadr stora drygt 2 år så är väl van..
just det att lämna henne utan mat som känns.
hon försöker äta gröt etc själv m sked fyra månader gammal. Gulligt men kletigt!
..det slapp dom med oss. .
jag frågade efter en timme varför jsg skulle sitta där 14dgr.. tog 2h sen var min klar. Har inte problem med att hon är hos maken eller min morsa eller så. Utan med att jag har hennes käk med mig. Löste sig med stora blev det kris fick fick han lite gröt eller banan av gubben. Hon får klara sig! Tar med mobilen stänger av ljudrt ser ju om han messar om jag har den jämte mog. Har 5min m bil t gymmet.. 10m cykeln.
Men ser framemot att få köra loss!
Tips på hur mkt man orkar?
Kolhydratladdat med lite choklad för såkerhetsskull..
Spinning och plankor!
3,5km sprugna samt en timme promenad m vagnen i backarna. Halva tiden med fullt under vsgnen. Tungt mao.
Gräsligt förkyld. Slemhosta. Blää. . Är hos morsan med ungarna. Blir inget tränat på ettpar dar.
gjorde olgas pass igår. Träningsvärk av axelpress o armhävningar o omvända flyes
Oskönt i kombo med att vara lite sjuk