Träningsnördar - här samlas vi!
Vila.
nattvaken bebis inatt. Öm överallt efter backintervaller o div.
påt igen så fort ljumskarna känns ok igrn sannolikt styrka imorgon.
Vila.
nattvaken bebis inatt. Öm överallt efter backintervaller o div.
påt igen så fort ljumskarna känns ok igrn sannolikt styrka imorgon.
En rask promenad på fm. Med barnvagn Sonen klagade på svettlukt efter den..
sen olgas styrka.
på kvällen nu 3km i spåret.
Har känningar av den fb hälsporren. Gör ont när jag trycker på hälen. Tror jag måste träna fötterna starkare samt gå och få beh för inflamationenm
Tröningsvärk i rygg o mage.. plankan på coreboll biter.
promenerat idag. Fyll en barnvagn med unge i vagnen och potatis mjölk mm under. Packa väl! Det biter faktiskt bra i kroppen att köra den sen.
Kass mathelg. Skärpning imorgon! Godis vin och massa fet mat bygger inte upp muskler o bryter ner ister..
Du tar upp näringen. För bra äe väl problemet. Många äter både dah o natt och går upp i vikt. Jag har jobbat natt i yngre dagar o gillade det. Träna efter nattpass gick sådär var för trött jobbaee då 20:45-07:15. Före eu mao. Man jobbade så få nätter det var grymt bra
Promenerat m vagnen idag.
olgas pass.
Träningsvärk.
Långpromenad imorgon trpr jag. Evt dprimfs kändes ok sist. Öka till 2pass/v är lockande..
maken har okat nya löpskor. Längtar ut åå shopping mao! Men är så tung.. behlver droppa några kilon til innan
Har bara goretex löpskor kvar nu och det kär svettigt. Vill inte köra i lågprofilskpr nu
Mammacore på friskis. Två kortsre promrnader i anslut till det. Blivit starkare i magem helt klart.
är helt fel i tränimgsveckan och har tränimgsvärk överallt. 2 styrkepass hemma o två korta cardio kvar. Samt någrs plankor. Kommer inte få till det. *sur*
Nya skor snarast!! 3,5km i lågprofilskorna. Har inte muskler att hålla uppe tekniken. Skönt var det. Hade orkat längre men måste ta det lugnt.. måste tappa några kilon med. Snarast!
1h ptomenad på fm med bvagnen och ålankor på coreboll.
Ja lär väl amma länge till. Hon är fyra månader... man blir hungrig och sugen! Har varit duktig ätit bra mat men spårade ur nu i påsk. Måstr skärpa mig igen. Coklad kakor glads nono på veckorna! Behöver gå ner rätt mkt så 5kg till och jag har kvar att ta av. Har gått ner 10 sen dagen efter fl..
Socket-vitt pulver-knark.
typ.
Man kan ju inte köra värsta dieten under amningen heller.. fåt på mig ett par kortbyxor som funkar. Låg midja på dom. Kan ha dallret ovanför. Får på mig tränomgskläderna. Det ärbra.har blivit bra mkt starkare i coremusklerns fixade plankan (tå) i 1min x 3 iigår och nästan på sidoplankorna fick ta o knäet sista 10sek. Går framåt och eg är det ju viktigasr nu antar jag.