Inlägg från: Aprilia1977 |Visa alla inlägg
  • Aprilia1977

Träningsnördar - här samlas vi!

MissKaos skrev 2011-08-10 13:33:25 följande:
    Men HÄR tror jag jag skriver in mig
    Om jag får?

Tränar på för att förhoppningsvis springa gbgvarvet. Har en dröm om ett mara men det känns som en...dröm..

Idag blir det skivstång på friskis, samt cykling t/f jobbet. Tar nog bilen till gymmet det regnar ngt grymt.. Fast det känns lite slött! Det är ju SÅ bra "gratis" konditionsträning, man ska ju ändå dit lixom. Kan någon motivera mig att springa eller köra på crosstrainern 30 min med vore det bra..

Äta? *hmm* Stoppade i mig en nudelwook me div grönsaker och renskav o kokosmjölk till lunch. Försöker nu komma på ngt gott och vettigt till middag.
    Efter träning: Gainomax och sen hem och äta ngt proteinrikt till kvällen!
    Själv smet jag in här på sidan... bjöd in mig själv liksom och hoppas att jag blir accepterad ändå! Flört

Även jag önskar dig välkommen!
  • Aprilia1977
    Fattig student skrev 2011-08-10 07:03:31 följande:
    Jösses, 65 kilo låter väldigt mycket! =)
    Ja, efter snart 7 år där jag tränat styrka mellan 2-5 dagar i veckan så borde jag vid det här laget ha klarat lite tyngre... hmm... men som sagt, jag är feg och en gammal knäskada tror jag är orsaken till feghet, jag vet hur det är att ha värk i lederna...

Men det är så otroligt kul!
  • Aprilia1977

En bra dag för mig... och denna dag avslutas med äggvita..

Äpple

• Aprilia1977

FÖRSTÅ! Morgonpromenaden avklarad! För första gången på ett bra tag som jag har stigit upp kl 05:00.

Ikväll blir det styrketräning!

Lycka till alla!

Äpple

• Aprilia1977
    ETSS skrev 2011-08-11 19:57:34 följande:
    Jag har slagit ett peronligt rekord i kväll och måste få skryta lite för någon. Har ju skrivit att jag aldrig springer, däremot går fort på löpbandet.
    Tidigare maxfart har varit 8.9, ikväll fick jag upp den till 9.2 (!), fast då fick jag hålla fast mig och det var bara roligt i två minuter.
    Men ändå!
    Glad
    Visst är det härligt och triggande, men vill bara slå fler och fler rekord! Grattis och kämpa på!!! Skrattande
  • Aprilia1977
    Lovely f skrev 2011-08-11 20:03:23 följande:
    Gravid och i nuläget plus 11-12 kg. Tränar 2-4 gånger i veckan på gym och promenerar mellan 45 min och 1,5 tim VARJE dag! Finns det nått skönare än att få röra på sig, man mår så mycket bättre både fysiskt och psykiskt!

Längtar tills jag också får dra på mig löparskorna och bara springa och springa igen.

Njut av träningen ni duktiga som trotsar latmasken inom er! Solig
    Grattis till graviditeten!!!Hjärta
  • Aprilia1977
    Mollly skrev 2011-08-11 20:08:46 följande:
    Idag har det varit vilodag. Fast körde plankan nu ikväll. Fick med mig sambon också. Fast han klarade inte lika länge som jagSkrattande Men nu när jag har börjat köra plankan på bollen på gymmet, så känns knappt plankan när man gör det på golvet. suck,. men något ger den nog iafSkrattande
    Ja, nu måste jag nog börja köra plankan jag oxå!Solig
  • Aprilia1977

Tränat bröst och axlar, inte så bra efter ryggträningen igår. Skulle ha kört ben egentligen. Men det får bli ben i morgon och armar på söndag. Lördag lite "vila"...

Har dessvärre fått ont i underarmen när jag kör pullover tungt. 17.5 kg är helt ok, men när jag kommer upp mot 25 och 27,5 så gör det riktigt ont. Undrar just om det är överansträngning???? Började känna värken igår och i dag kändes det lika konstigt.

Nu dag för sängen, i morgon upp med tuppen och promenera!

God Natt!

Äpple

• Aprilia1977
    godisgrisen skrev 2011-08-11 13:37:07 följande:
    Bra jobbat!
    Tack! Glad
  • Aprilia1977

Mår inge vidare idag, har säkert fått någon magvirus eller liknande.

Jag hoppas i vilket fall som helst att jag orkar ta mig in till City för att titta på Midnattsloppet!

Ha en trevlig helg!

Äpple

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!