Träningsnördar - här samlas vi!
Sprungit ute två kortare svängar idag och i torsdags och imorgon ska jag på bodypump!
200 armhävningar
Galet, jag känner mig sjukt stolt när jag lyckas göra 25 D:
Sprungit ute två kortare svängar idag och i torsdags och imorgon ska jag på bodypump!
200 armhävningar
hej igen tråden!
Idag blev det 30min spinning + 60min bodypump, jag anar att jag kommer känna det i benen imorgon!
Jag springer ute en del också men är dålig på att uppdatera. Men på lördag - då ska jag och min pappa tävla, 5km blir det :)
Ny bebis nya utmaningar, blir givetvis svårare att få ihop det och kunna träna hårt men det ska väl gå. Finns ju många som har fler barn än två, och tränar ändå
Så det blev magsjuka och kräkmaraton i helgen, ingen tävling alltså men ikväll är det 30min spinning och 60min bodypump igen.
Jag planerar att springa inne imorgon men jag står kanske en stund på crosstrainern istället beroende på hur jag känner mig.
Sprang 5,5km idag på gymmet, riktigt, riktigt tråkigt att springa på löpband nu när jag vant mig att springa utomhus men det gick bra, kändes som att jag hade kunnat fortsätta i evigheter om jag inte blivit så uttråkad :)
6.40min/km för övrigt!
Sprang 4km på 25 minuter igår vilket för mig är rätt bra :)
Hoppas hinna på spinning ikväll men storbarnet fyller 9år imorgon så det är lite annat som ska göras också!
Pass 53 4/5
6km ca 31-32 min, det regnade så mobilen fick stanna inne.
6.6km på 42 min igår!