-
Ja det var precis detta jag var ute efter. Jag tycker helt klart att du ska sträva mot din dröm, men det är nog bättre att vänta tills du landat i din föräldraroll. Inte så mycket för själva utbildningen, utan för vad som krävs för att få ett sådant företag att gå runt. Jag har en kompis som utbildade sig till zonterapeut och startade eget, men hon fick det inte att gå runt. Nu har hon skaffat sig en annan utbildning som hon jobbar med, även om jag tror att hon hellre skulle jobba med zonterapin.MissMe83 skrev 2012-09-14 21:29:48 följande:Willowa: jag vet och du har helt rätt detta är något som skall stötas och nötas där hemma och funderas på om det är rent genomförbart. Men det är en dröm och någon gång kommer jag följa den, frågan är mest när. Förmodligen efter vi har fått barn
-
Idag ska jag först och titta på när sonen springer kalvruset, sedan på föräldramöte för friidrotten och så avslutar vi nog med att se sonen spela hockey...egen träning, vad är det?
-
Det där låter som nåt som skulle kunna passa mig...krävs att fundera på.MissMe83 skrev 2012-09-16 14:32:26 följande:Sök på Magnus pilegård på Google så kommer han upp
-
jag läste om shapy.se i en tidning och det lät också intressant, men jag har inte hunnit kolla närmare på det än. Fast det ska vara gympapass som man kan streama in i datorn.
-
Ziraya: Hoppas det går/gått bra!
Idag ska jag äntligen på yoga igen. Förra veckan var det inställt eftersom vår ledare var på yogaresa utomlands. Jag har via yogans hemsida fått massor med underbara foton från resan och de verkar ha haft en underbar resa. -
Vad bra! Låter som en bra kille detta.MissMe83 skrev 2012-09-17 15:00:26 följande:Nu har min pt gett mig en virtuell smäll på fingrarna! Han drar ner konditionen till lätt kondition en dag i veckan och ökar styrka för att jag skall hålla min vikt.
-
Haha! Du kommer vara full av virtuella blåtiror om du inte lyssnar.MissMe83 skrev 2012-09-17 17:01:26 följande:Ja han är super bra faktiskt han knepar å knåpar och fixar det som måste fixas. Han har lovat en virtuell käftsmäll nästa gång om jag går ner ett hg till! Ha ha
Det gäller att hålla sig i skinnet nu
Usch, jag är inte alls på humör idag, jag är jättetrött. Jag antar att det är bra att gå och yoga då, men jag ska orka ta mig dit med. Sedan i lördagsmorse har det känts som att jag ska bli sjuk, men jag blir inte det. Jag antar att det är nåt virus ändå eftersom jag hört både föräldrar och kollegor på jobbet som haft samma. Alla baskilusker är verkligen en nackdel med mitt jobb, tur att det övervägs av alla goa barn.
Nåt positivt är att jag börjat gå ner i vikt och att jag bytt ut min knäppa våg. Kom på att den gamla visade samma före frukost och efter, inte ens ett toabesök fick den att ändra sig. Inte undra på att jag kunde väga samma dag efter dag. Jo jag vet att man inte ska väga sig varje dag, men jag har gjort det ett tag nu eftersom jag misstänkt att vågen lurar mig och för att hålla koll på om jag samlar vätska. -
Hemma igen och visst var det värt att åka iväg. Misstänker att jag kommer att få träningsvärk imorgon. Jag har tränat yoga på friskis tidigare, men det är inte samma sak. Nu får vi lära oss att göra rätt och jag har flera saker att lära om.
-
Hihi! Se bara till att din man inte följer med då!MissMe83 skrev 2012-09-17 18:44:35 följande:Willowa: ha ha det lär jag få
Tänkte faktiskt boka en riktig timme med honom i vinter när vi ska åka till sthlm å hälsa på släkt till min man. Skulle varit riktigt skoj! Men jag lär vara duktigt nervös innan! Snygg e han åxå ju ha ha -
Jag tyckte den var bra då, men nu märker jag ju skillnaden.MissKaos skrev 2012-09-18 19:48:33 följande:JAg tycker inte deras Yoga är ngt att ha. Alla andra pass gillar jag, men inte det! Det är en konstig yoga som inte passar mig. Jag gillar Hatha, Ashtanga och Power. Iyengar går med bra. Och bdodybalance, men inte friskis yoga!
*blir yogasugen*
Nu ska jag lägga mig. Fattar inte att jag kan vara så trött. Ska äta ngt först, Med proteiner och vitaminer måste hjälpa kroppen hämta sig.
Jag trodde jag skulle ha träningsvärk idag, men istället är jag bättre i kroppen än på länge. Fast det kanske beror på att jag jobbat mer eller mindre mellan 6.30 och 20 med både fotografering och föräldramöte på schemat.