MissKaos skrev 2012-10-01 21:02:40 följande:
Nä, jag var genomblöt när jag kom hem från jobbet. Cyklar ju, Regnställ = ingen idé! Funderar på bikini imorgon
Mina kollegor tycker att jag är rätt knäpp. Cyklar till/från jbbet idag. Promenerade upp till mötet (tar ca 15 min enkel) samt sprang en kortis på lunchen. Trots vädret. JAG anser att jag mår bättre av det än att sitta på en varm (bacillfull) spårvagn på morgonen och till/från möte. Samt sitta inne på lunchen...
JAg blir blöt men sover bättre! Får en liten endorfinskjuts och sm grädde på moset får jag kondition och blir faktiskt lite snyggare *s*
HAr träningsvärk efter gårdagens skivstång btw. Aj både lite här och där! Trött så det räcker o blir över jobbar 8.-19 på måndagar. HEMSK dag. blev lite bättre sen jag kom på att man kan ta långlunch och springa en tur. Ibland har jag kört core efter jobbet men idag blir det inte det. Sonen bara tjoar efter mig däruppe. Kan ine somna. Jag vill ha DIG mamma så gossar och är sådär mjuk ochmysig som bara en 3-åring kan vara.
Jag brukar säga att jag ska jobba i våtdräkt och cyklop när vädret är som värst, det kanske vore nåt för dig med?
Jag är ju ute väldigt mycket på mitt jobb och jag känner verkligen att det påverkar mig positivt mot mina år som lärare i skolan. Tyvärr ger inte våra utevistelser så värst mycket motion även om det vissa dagar kan bli en hel del steg.
Usch ja, långa arbetsdagar är hemskt, jag jobbar 6.30-17 varannan vecka och då har jag bara 30 minuters rast. Jag blev ju inte direkt ledsen när dotterns träning flyttade från den dagen till en annan, stressigt värre innan att hinna få i henne mat och få iväg henne i tid.
Synd att jag så sällan får se dessa mjukgossande treåringar på jobbet.
Jag tycker att det är mest fullt ös och mycket vilja.
Fast goa är de ändå de små liven!