Träningsnördar - här samlas vi!
VArför jag inte är så förtjust i kosmetisk kirurgi?
1. Det finns risker med sövning etc. ALLTID. En liten procent men den finns. (jag är kanske lite yrkesskadad)
2. Det finns risk för infektioner mm. = kostnader för vården, sjuksrivningar och fula (onödiga ärr) ,,
3. Resultatet blir inte alls alltid vad man trodde, och ibland helt fel.
4. MAn blir konvalecant ett tag. Använder man den tiden till att träna istället och pengarna som op kostar till bra kost etc så tror jag man vinner en hel del till sitt yttres förmån!
Sen förstår jag mkt väl varför folk gör det. Sen undrar jag: varför får man inte bli äldre, varför får det inte synas att man har fött barn etc? JAg kankse ångrar mig när jag blir äldre... Men det känns fel. Alla bväljer såklart sin väg, men ja.
IDAG FYLLER JAG ÅR!
JAg firade med en härlig löptur till jobbet och en hem (10+11,5km) blev mitt på dagen uppringd av min man fick åka till löplabbet och välja vad jag vill ha! (tjej här i gbg ska stänga =50% godbitar kvar) Fick en fin present av tjejen i kassan när jag fyllde år idag (ett par skitsfulsnygga kompressions strumpor. Neongröna. Från BOLA) Sen bjöd han mig på lunch Han hämtade på dagis med så eg hade jag kunnat springa ett par km till, vilket jag eg hade velat!
I påsen blev det:
1par långa tights
1 par shorts
2linnen
Mannen ville ge mig ngt jag verkligen ville ha!
Grattis till både födelsedagen och till en smart man!