Träningsnördar - här samlas vi!
Idag skulle jag visst må bra av träningen igår och i förrgår och njuta av det...ja jag försöker så gott jag kan att njuta av träningsvärken from hell.
Idag skulle jag visst må bra av träningen igår och i förrgår och njuta av det...ja jag försöker så gott jag kan att njuta av träningsvärken from hell.
Gud vilken dag! Det är först nu som jag fått en minut över åt mig själv...alltså ingen träning för mig idag. Jag åt nyss middag så nu är ingen bra tid heller. Jaja, i helgen ska jag iväg och bo på spa med min mamma så det går nog ingen nöd på mig.
Cirka åttio mils bilkörning har satt sina spår...var som ett kylskåp på yogan idag.
Den här veckan hade jag tänkt börja om på programmet jag började på förra veckan eftersom jag var bortrest i helgen och därför inte hann med det som jag tänkt. Fast jag vet inte vad det är med mig, jag är som en urvriden disktrasa. Jag avvaktar några dagar och ser vad det blir av detta innan ajg börjar träna igen.
Mina veckor har för många dagar med för få timmar per dag. Drunknar i alla "måsten" här och där, jag räknade ut att bara nu i höst har det varit 6 föräldramöten och ett årsmöte plus föräldramötet på jobbet. Fast det är ju bra att barnen är aktiva och tränar, synd bara att tiden och orken inte räcker till min träning...ge mig fler timmar per dygn!
Lycka till imorgon MissKaos! Bra att du är nervös, det hör till, men jag tror inte att du har nåt att vara nervös över egentligen!
4 km på 1 timme och 27 minuter låter inte så imponerande va? Fast lägg till ett fjäll, en trollskog, två barn och en make så blir det lite bättre...så skön promenad med en utsikt som man kan leva länge på. Dessutom är det lite, lite snö på marken här så man få en känsla av vad som komma skall.