Träningsnördar - här samlas vi!
Passade mitt humör lite, jag har skitjobbigt med andningen på jobbet. Blir erbjuden att flytta till vår "systermttagning" tills vi ska flytta efter nyår. JAg vill INTE! Orkar inte med att byta grupp igen *bryter ihop* VC var inte precis hjälpsamma heller. Försökte få lite hjälp av dom. Åk till jouren alt kom på droppin tid. JAg vill ha en tid till min ord läkare..
Ont i foten dessutom. En gammal hälskada som krånglar. JAg har gått upp ngt kilo under sista månaderna(veckorna) när jag har varit sjuk mkt och den där dumma foten tål inte det. Äter nu lite diklofenak. Och ja jag vet kombo astma/diklofenak.
Löpt 10+10 km (drygt) idag. Förutom fotf*n var det bra för mig. Psyket behövde det. Jag är deppig över astmagrejjen VC föreslig att jag ska sjuka mig en vecka och se om det hjälkper, typ "läker ut" efter kortisonkuren etc så kanske jag blir mindre retad i lungorna och klarar sista månaderna i byggnaden...
KAn dom inte bara sjuka mig *suck*
Är det inte hos er som hos oss tro? Här måste man ringa direkt till läkaren på dess telefontider för att få en tid hos denne. Rådgivningstanterna har bara jourtider att erbjuda. Fast jag vet att det är skittufft att försöka få hjälp, två år tog det med sonen trots att vår bvc-sköterska hade min man som astmapatient (hon är både bvc-sköterska och astmasköterska).
Det känns att jag lämnat nybörjargruppen på yogan...imorgon kommer jag ha träningsvärk i ryggen och nacken.