K grrl skrev 2015-09-01 11:59:18 följande:
Jag är kroppsbyggare, ja, men är så lång och smal att jag ligger mer åt bikini än någonting annat om jag skulle tävla.
Jag kommer inte att tävla, men har avslutat en rätt lång bulk. Jag har ökat närmare tio kilo och vill ner lite i fettprocent innan jag fortsätter bulka. Haha, vet inte om vi fick meteorologisk sommar. Sannolikt inte.
Okej, ja det är ju roligt att se vad som finns under skinnet ibland
10 kg är ju en rejäl ökning på dig om du väger 60 kg! Bra jobbat det, jag var nere på 82 kg som lägst i sommar. Går nu ganska stadigt uppåt ligger kring 86 kg, vet egentligen inte när jag säger stopp. Tidigare har jag inte velat väga mer än ca 90 kg, men iom att vi kör såpass mycket ben i crossfit så får jag mer kg där nu än tidigare. Det är av någon anledning inte lika tungt att släpa på.
Jag tyckte jag tränade mycket ben tidigare men nu är det i stort sett alla pass och det ger resultat. 100 kg i frivändning finns nog snart inom räckhåll. Jag har fått riktigt bra utveckling senaste året som det känns både styrkemässigt och uthållighetsmässigt. Ska bli kul att se när vi inte har ett spädbarn längre och jag kan träna mer.
Vi som har gnällt över dålig sommar, hur överlever man när det är så kallt hela sommaren?? Har ni varit utomlands och värmt er?