Träningsnördar - här samlas vi!
Ja, det stämmer nog. Tjejer gillar också att träna rumpan mer än killar. Ska man hitta de allra starkaste benen ska man dock titta bland männen:
Ja, det stämmer nog. Tjejer gillar också att träna rumpan mer än killar. Ska man hitta de allra starkaste benen ska man dock titta bland männen:
Doktorn säger:
För att undvika förkylning och ...sprita av handtagen på de maskiner och lösa vikter ni använder
Jag går oftast isäng mellan 22:30 och 23 på vardagarna och går upp typ 6:45
Så typ 8 timmar i sängen. Men jag vaknar precis hur många ggr som helst per natt. Får jag sova helt själv, eget rum utan vare sig man och barn så vaknar jag nog bara 2-4 ggr på en natt p g a ont i ryggen.
Har jag sällskap i rummet så 15-20 uppvak, men jag somnar iaf om fort :)
En fråga till er här inne? Brukar ni lämna blod, hur länge tar det isf innan ni upplever att ni är tillbaka på full kondition. Jag tycker det tar 2 veckor innan jag är tillbaka i samma flås så jag drar mig lite för att lämna blod så ofta just för att det är så trist när det går trögt sen.
Nytt personligt rekord i benpressen ikväll. 12 reps på 170 kg. Dags att öka till 190! :)
Hur ofta kör du underkropp, Spanska Flugan?
Övre rygg tränades här ikväll. Det har varit effektivt för mig att äta mer, gör höjning på höjning.
Oj...bra jobbat.
Det blir många viktskivor på pressen
Oj...bra jobbat.
Det blir många viktskivor på pressen
Jodå...
Tyvärr så är jag skitdålig på att leta upp sidor som visar den serien gratis.
Men jag ska försöka...
Längtar tills jag får se Mr Capaldi som Doktorn.
Kommer du träna i London?
Ni som reser ofta i arbetet eller på semester, tränar ni på hotellet eller på lokalt gym?
Aha...att springa i Hyde park låter inte dumt.
Så det finns F&S i andra länder..bra att veta eftersom jag ska bli medlem hos dem nästa år.
Tränar nu sjukgymnastik pga diskbråck, men går över mer och mer till "vanlig"styrketräning.
lille Birger...jag känner igen ditt problem med värme som övergår till kyla.
Somnar framför en fläckt och vaknar framåt småtimmarna kall som en isglass
Jag har rest mycket i mitt förra arbete, men bodde sällan på ställen som hade gym och tränade då på lokala gym. Så jävla dyrt bara! På IKSU tror jag det kostade 150:-.
Shit jag känner mig hurtig bara av att läsa om era liv
Nä skämt åt sido jag blir alltid sådär impregnerad av folk som orkar bemöda sig med att träna och dessutom tycker att det är kul. Fascinerande
Jag ökade på benpressen till 180 kg idag. 8 reps. :) Satsar på 200 till jul.
Jag tänkte lägga mer krut på konditionen nu. Men kan inte springa mer än 2 minuter, sen får jag grymt håll på höger sida. Idag åt jag lunch vid 12, tränade strax efter 15. Drack inte speciellt mkt innan träningen heller. Trots detta får jag sjukt ont. Vad kan det bero på? Vad kan man göra för att slippa det?
En timme på gymmet och sen 55 min pulsspinning. Stolt över det eftersom jag hade en stor kväll igår och inte sov särskilt bra. Så trött nu...