Träningsnördar - här samlas vi!
Nu har inte det här med träning att göra, men om man ska fria, köpa ring innan eller fråga först och hon får välja ring själv? Att hon säger nej är inget alternativ
Nu har inte det här med träning att göra, men om man ska fria, köpa ring innan eller fråga först och hon får välja ring själv? Att hon säger nej är inget alternativ
Vår son var 1,5 när vi gifte oss och han höll handen till sin kusin! Under akten satt han på pappas arm. Det bar ju inte helt tänkt men rätt gulligt!
Jag fick förövrigt en enstensring till morgongåva! Jag har en smal diamantring som förlovningsring och en helt slät, smal vigselring. Enstensringen hamnade i mellan! Fördelen är att när vi reser behöver jag inte lämna vigselringen hemma. Den är lite stöldbegärlig!
Om du känner din fästmö bra så vet du säkert vad hon önskar sig, om inte titta på lite olika ringar på nätet tillsammans så kan du överraska med en liten ask en dag....
Jag har varit lite dålig på att skriva i det sista. Har varit en vecka i London och det var minimalt med träning och maximalt med mat...
Igår tränade jag med pt.
Uppvärmning 500m rodd. Squats, leg svings, armswings.
Armhävningar med ab-roll*3
Handstand push-up*3
Deadlift 40kg
100m rodd
Amrap 15min, blev 12 varv
Totalt 30 min.
Idag har jag joggat 3km, pull-ups, träning med kettlebell på box och gått monkey-bars. Nu klarar jag hela sträckan och det är fett! Sjukt nöjd med att se framgång.
Jag tränar 5 dagar i veckan nu. Stort sett crossfit med pt. Crosstraining på Sats och NMC på Elixia.
Jag märker stor framgång både på kondis, styrka och kropp och det är ju motiverande...
Är det någon av er som har åsikter om träning under ketos? Dvs att utesluta kolhydrater för att inte kunna tillgodogöra sig fett i maten och på så sätt bränna fettreserver? Jag har alltid varit relativt smal men har efter graviditeter lite hull på (bara) magen. Tänkte ta död på det.... Funka eller dum Quick fix?
Ok då...
Gjorde en body scan idag och har gått upp i vikt i muskler och tappat rätt bra med fett. Så jag får skynda långsamt. Min pt var särskilt imponerad att jag tappat 10cm2 men fett runt inre organ något som tydligen är rätt mycket. Så träningen och kosten funkar!
Totalt upp ett kg till 65.