• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • ETSS
    Jennie med ie skrev 2011-07-16 17:45:11 följande:
    Nope, inte farligast av allt Men inte en del av den kost jag nu håller... Däremot i en jämviktskost.
    Okej då ska jag för ögonblicket inte sjunga FinnCrispens lov, jag lovar Glad
  • ETSS
    Jennie med ie skrev 2011-07-16 17:50:44 följande:
    Hahah....
    Förlåt Glad
    Jag hade sett fram emot morgonmotion, men nu har jag hela kvällen framför mig utan något speciellt att göra, aldrig är man nöjd Glad
    Hade du motionsledigt idag?
  • ETSS
    Scratchy skrev 2011-07-16 18:03:22 följande:
    Vad är FinnCrisp?
    Ett ganska nyttigt tunnt hårt bröd som är lite beroendeframkallade, delvis på grund av diverse pålägg som är helt lyriskt beskrivna här på tråden :)
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-07-16 18:05:28 följande:
    Ett ganska nyttigt tunnt hårt bröd som är lite beroendeframkallade, delvis på grund av diverse pålägg som är helt lyriskt beskrivna här på tråden :)
    Jag tänkte ta och slänga på lite lax och avokado ikväll...på det där brödet Och så blir det nog lite färskost på mä....
    Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-07-16 18:16:02 följande:
    Jag tänkte ta och slänga på lite lax och avokado ikväll...på det där brödet Och så blir det nog lite färskost på mä....
    Åh, ska gå och ta hand om det där brödet, har lite Brieost, jag vet själv hur jobbigt det ar att avstå från godsaker då man följer en diet så jag har lite dåligt samvete.. i alla fall må alla här ha en riktigt god kväll, själv ska jag dejta Dexter; säsong 2 Solig
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-07-16 18:21:11 följande:
    Åh, ska gå och ta hand om det där brödet, har lite Brieost, jag vet själv hur jobbigt det ar att avstå från godsaker då man följer en diet så jag har lite dåligt samvete.. i alla fall må alla här ha en riktigt god kväll, själv ska jag dejta Dexter; säsong 2 Solig
    Jag har tydligen tagit mig en unnar-dag idag, trots 3 dagars semestermat/dryck tidigare i veckan. Jag behöver inte gå ner i vikt, men jag är väldigt intresserad av att hålla den så det känns så där (att man slarvat).....
    Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-07-16 18:23:38 följande:
    Jag har tydligen tagit mig en unnar-dag idag, trots 3 dagars semestermat/dryck tidigare i veckan. Jag behöver inte gå ner i vikt, men jag är väldigt intresserad av att hålla den så det känns så där (att man slarvat).....
    Det går säkert bra med någon extra unnardag ibland bara man inte gör dem till en vana. De flesta av oss här motionerar ju rätt flitigt och då får man ju få lite extra ibland Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!