Träningsnördar - här samlas vi!
..aäger den som orkade ca 10-15 kameler med fötterna på en låda idag :-/
..aäger den som orkade ca 10-15 kameler med fötterna på en låda idag :-/
JAg kom knappt i mina favoritbyxr idag! UPS om man säger så. Ska nog testa vågen imorgon... Semester, mester, semestertid..
Dagens pass: Skivstång + 4,8 km löpning. ORkade knappt hem, lunka lunka snarare än springa.
Nåväl efter att ha kört ett hårt pass igår (10km löp + 35 min genomkörare i gymmet) BORDE jag ha svinont imorgon! Har inte skivstångat på 3-4veckor, orkade ändå mina vanliga vikter.
Hoppas det biter bra! Har ng blivit starkare iaf.
Nu är det dax att sluta äta glass/choklad/vin varje dag. Ett tag är det kul, men nu är det nog
DAgens I-lands problem:
Glömde be maken köpa hem turkiskyoghurt o matlagningsgrädde. Och ingen färdig-sås till lax har jag heller!
SÅ: JAg har viltskav. och fryst lax. En av dom ska bli middag men vad till?
Funderar på att fräsa upp skavet med lite salt o peppar + vitlök. Servera med pitabröd o div grönsaker. Hade ju velat ha ngn sås till bara! Vi har vanlig lättfil. Och min Quark, dvs balndning av lättyoggi naturell o kesella -den mär ju tjockare i konsistensen. Kan man göar sås på den tro?
Annars lax, men vad gör jag med den? Steka den ja, men vad till?? Vi har potatis. Färst. Går ju inte göra mos på.
Inga frysta räkor
*idétorka*
Hittade en burk hovmästarsås. Det fungerar nog till oss vuxna va? och 2 msk gräddfil, det gillar sonen..
Stekt lax.
Hovmästarsås
Färskpotatis och haricotvertes.
Och BodyBalance
HUston, we have a plan!
NUså:
45min sv les MIlls Stepklass och sen bodybalance (pga hur dom låg på schemat missade jag sista 10 min på stepklassen.
MÖR i kroppen.
Vila imorgon
BB = UNDERBART men oj vad stel jag har blivit..