Maria1982 skrev 2012-09-18 06:39:28 följande:
En smörgås vid fem snåret. Oftast det grövsta bröd jag kan hitta, men är det slut tar jag det som finns.
Frukt vid 9.30.
Lunch vid 11.30 och det är oftast kokta morötter och blomkål tillsammans med nån köttbit.
Kvällsmat mellan 17-19 och även där är det kokta grönsaker och kött.
Träning är löpning varannan dag och sen "lyfter" jag igenom kroppen ett varv då och då. Kanske två gånger i veckan.
Nu är jag ju dödens snorig och kan inte träna. Ska vänta några dagar till!
KAn det vara så att du äter förlite och går på sparlåga? Det kan man med gå upp av.
HÄr är det snorigt. Jag gick hem från jobbet igår, frös o svettades. Ganska duktigt jag brukar ju köra på tills jag rasar typ. Ska springa ett lopp på lördag: sämsta tänkbara uppladdning! Är hemma idag med kasnkekunde gått men nja. Ska nog ta det lugnt.
Haft besök av päronen + hundar i helgen = mitt långlöp brann inne och blev en korttur. No good. Ska ju ut på en halvmara 13okt. Känns som om jag behöver lite fler km i benen innan dess. IAf 2 långlöpningar. Och sista veckan innan vill man ju vila sig i form och springa lite korta, snabba distanser typ.
I helgen blev det iaf:
Fre 3km på bandet + INdoorWalking 55min (jag har inte gillat det innan, men nu var det jättekul!) + 30min styrka
Lör 10km löpning + 2 promenader ca 5km sammanlagt
Sön: instruerade spinning 45 min + 30min styrka + ca 6km promenad.