Träningsnördar - här samlas vi!
Grymt bra träningspass idag! Men kallt ute, trots underställ. Tycker att det är svårt att slimma benen som jag vill. Har lätt för att få "tennisben".
Grymt bra träningspass idag! Men kallt ute, trots underställ. Tycker att det är svårt att slimma benen som jag vill. Har lätt för att få "tennisben".
Dagens träningspass avklarad. Har som mål att deffa ned 3-4 kilo till sommaren. Sen vill jag ju givetvis bli snabbare. När jag startade denna tråd var jag 23-24 och sprang 14 km på en timme. Skulle gärna vilja vara där igen.
Ikväll blir det utgång så kosten blir lite därefter.
Dagens träningspass avklarad. Träningen blir så mycket bättre på kvällen! :)
Jobbar mkt med kosten nu för att få maxad resultat. Vi får se...
Snyggt Ander25K. Tycker att du ser tightare ut än tidigare, om jag minns rätt.
Snyggt studentpappa!
----
Nu ska jag bege mig på en löpningrunda. Går upp i vikt just nu när jag kör hårdare. Alltid så.
Körde 80 minuters löpning varvat med spurt.
Tycker det är så pinsamt när man spurtar för att sedan börja springa igen och just då ska någon människa gå förbli, när man är alldeles andfådd till tusen. Människan tror ju att man är superflåsig av att man springer i en lagom takt. Jag ville bara säga då att jag nyss har spurtart. Jag har inte så dålig kondition! Förmodligen skiter folk blanka fan i en. Men jag nojjar ändå. Ibland är man allt bra knäpp.
Ni har rätt allihopa!
Är sugen på att få en mer tonad kropp så nu ska maten bli bra också.
Åt quornfilé och haricortverts till middag. Grönsaksgryta med fullkornsbulgur till lunch. Frukost ägg. Mellanmål äpple.
Sedan ska jag bli vän med kära Finncrisp igen.
Har gått upp 2 kg sedan jag trappade upp träningen. Tanken var ju att gå ned.
Joggning, lugn takt, 50 minuter.