Träningsnördar - här samlas vi!
Boxing igår. På gymmet, kul!
löpning idag 10 +10km.
Boxing igår. På gymmet, kul!
löpning idag 10 +10km.
Idag haglade det ordentligt på mig när jag sprang hem.
Passade mitt humör lite, jag har skitjobbigt med andningen på jobbet. Blir erbjuden att flytta till vår "systermttagning" tills vi ska flytta efter nyår. JAg vill INTE! Orkar inte med att byta grupp igen *bryter ihop* VC var inte precis hjälpsamma heller. Försökte få lite hjälp av dom. Åk till jouren alt kom på droppin tid. JAg vill ha en tid till min ord läkare..
Ont i foten dessutom. En gammal hälskada som krånglar. JAg har gått upp ngt kilo under sista månaderna(veckorna) när jag har varit sjuk mkt och den där dumma foten tål inte det. Äter nu lite diklofenak. Och ja jag vet kombo astma/diklofenak.
Löpt 10+10 km (drygt) idag. Förutom fotf*n var det bra för mig. Psyket behövde det. Jag är deppig över astmagrejjen VC föreslig att jag ska sjuka mig en vecka och se om det hjälkper, typ "läker ut" efter kortisonkuren etc så kanske jag blir mindre retad i lungorna och klarar sista månaderna i byggnaden...
KAn dom inte bara sjuka mig *suck*
15KM/1.23min igår
Idag 5km lugn löpning på fm. Skivstångspass i em. Förhoppningsvis 15min i roddmaskinen efteråt. Får mindre träningsvärk om jag kör lite cardio efter, tror det är genomblödning som drar med sig mjölksyran ut som gör det!
Och mina senaste kan sammafattas med IVF-stimulering, äggplock och äggisättning. En kropp som blev helt utslagen av detta. Men nu är jag på G igen. Jag ska fördriva tiden i väntan på att få ta gravtest (2 veckor) med att träna (även om jag) håller intensiteten nere.
Min planerade vecka ser ut så här:
2 spinningpass
2 simpass
1 styrka/corepass
1 pass löpprehabövningar
Det får nog räcka för denna vecka...