Träningsnördar - här samlas vi!
Jag har äntligen kommit igång att träna igen. Symbicort har varit fantastiskt! Har gjort ett par pass och är så mör att jag knappt kan gå.
Jag har äntligen kommit igång att träna igen. Symbicort har varit fantastiskt! Har gjort ett par pass och är så mör att jag knappt kan gå.
Har den nån större betydelse om man kör en annan övning i pauserna istället för vila om man ser till att det är olika muskelgrupper? På grund av tidsbrist fick jag köra så idag och jag tycker det är både skönare och roligare...hatar de där jäkla pauserna.
Fast ser ni vad jag skrev? Jag har tränat! ...eller jag har två övningar kvar, det fick bli en paus ändå för att få ihop det.
God Jul till er alla!
Man kommerr långt med att läsa innehålksföteckningen för att ha koll på vad man stoppar i sig. Det som det är mest av kommer ju först. Fast jag är visserligen skolad med hjälp av viktväktarnas "bibel" där de flesta varor är poängsatta. Jag förespråkar inte vv men det ger en bra översikt på matvaror. Att inse att 200 g choklad motsvarade det jag fick äta på en dag var nyttigt. Det är förövrigt min mamma som håller på med viktväktarna.
Igår blev det en ärlig dag i backen med nästan 40 åk.