• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej alla proffs!

Har BIM om sex dagar och kunde så klart inte vänta längre utan var tvungen att testa med en sticka från Testlagret. Visade negativt.

Är det helt kört nu? Man ser ju folk som ändå får en svag aning till ett andra streck så här tidigt men jag kan inte se något.

Finns det fortfarande hopp? 

• Elizabett

Tack ska ni ha, nu känner jag mig lite lugnare. :)

Har så otroligt många symptom men inser att jag måste sakta ner lite och vänta. Det är så jobbigt!!

Hoppas hoppas hoppas nu. 

• Elizabett
    hejhej02 skrev 2011-10-20 11:58:37 följande:
    vad tror ni om den till höger. (vänstra är ett äl-test)

När har du BIM?

Tycker också det ser positivt ut. :) 
  • Elizabett
    hejhej02 skrev 2011-10-20 12:16:57 följande:
    jag är på bim -5
    Spännande! Vad använder du för test? Har du testat före idag också? Är ju själv på bim-6 och testade negativt i morse men nu får jag lite mer hopp. :)
  • Elizabett

Grattis till alla som plussar!

Är lite avis men blir sååå himla glad av alla lyckliga, blivande föräldrar! :)

Imorgon har jag bim -5 och tänkte försöka med ett nytt test på morgonen. Vågar inte hoppas nåt eftersom det inte syntes nåt alls på testet i morse men jag känner hur det spänner och värker längst ned i magen, plus en DRÖS andra symptom.

Är ju dock första allvarliga försöket så man får väl inte hoppas för mycket. :) 

• Elizabett

Hej hörrni!

Måste få tränga mig in med en fråga:

Har BIM -5 imorgon och nu ikväll har min "molande" värk i magen blivit lite annorlunda. Har mest ont på vänster sida, längst ned och det värker ganska mycket. Har varit så senaste halvtimmen ungefär. 

Inte så att det är superont men det känns rätt mycket. Är också alldeles torr i munnen och det blir inte bättre av att jag dricker.

Är det här nåt dåligt tecken? 

• Elizabett

Grattis till alla nya plus! Blir så glad för er!

Skulle fått mens idag men ännu inget och neg på testet i morse så nu börjar jag ge upp lite...

• Elizabett

Är på bim+2 imorgon. Tänkte göra ett test på morgonen om ingen mens kommit. Har testat med testlagrets stickor, senast igår och det var neg.

Vilket test är mest pålitligt, testlagrets eller cb digital? Tacksam för svar!

• Elizabett

Hej! Håller tummarna för fullt för alla. :)

Hur funkar det när man testar efter bim? Är på bim+7 idag.... Är det bättre med morgonurin fortfarande och måste man annars hålla sig en viss tid före testet?

Har bara testlagrets stickor hemma, rekommenderas något annat fabrikat?

• Elizabett

Har testat idag men efter jobbet och hade bara hållit mig en timme. Då var det neg... Tänkte om man kanske är låghormonare och om det är bättre att testa på morgonen?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester