• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Semlan79: Vågar inte hoppas än, men hoppas du har rätt!! :)

• Elizabett

BIM idag, trodde mensen skulle komma men jag fick bara lite klart, rosa på papperet. För sent för att få nidblödning nu va?

• Elizabett

Semlan: Var nog bara spökstreck, känns som att mensen är på gång... :( Får testa om några dagar om det inte drar igång ordentligt!

• Elizabett

Mensen är här! Konstigt eftersom jag fick svagt plus igår men jag tror det var spök. Lycka till nu alla!

• Elizabett

Loppan: Det gör vi! :) Ska nog köra ÄL-test, hittills har jag litat på min magkänsla när ÄL varit! Hur länge har ni försökt?

• Elizabett

Loppan: haft ett försöksuppehåll på ett år på grund av dödsfall i familjen så detta var första gången och jag lurade min man lite genom att han inte visste att det var skarpt läge denna gången, ville överraska honom eftersom han så gärna vill ha barn! :) Men nu får jag nog försöka så att han vet också... Håller mina tummar för dig/er!

• Elizabett

Hej igen! Fick ju mens igår och blöder verkligen sjukt mycket, mer än vanligt. Kan det vara ett tidigt missfall jag fått? Fick ju svagt positivt i förrgår på ett test...

• Elizabett

Hej tjejer!

Först, grattis till alla som plussat!
    Håller tummarna för er andra!

Måste bara höra med er, fick ju (tyvärr) min mens förra veckan, den slutade i måndags. Det konstiga är bara att jag fortfarande har någon typ av mensvärk, är väldigt kissnödig och allmänt trött. Kan det vara så att jag hade mens och ändå är gravid eller är det totalt omöjligt?

• Elizabett

Knasten och Loppan: Har inga test, testade som en tok före BIM och alla tog slut! Fick ett svaaaaaaaagt plus dagen före BIM men sen gav jag upp när mensen kom, med besked.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester