• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Viochdu: Hoppas!! Hade ju ett extreeeeeeeeemt svagt streck idag, så jag får testa igen imorgon! :)

• Elizabett

Jag ska testa imorgon med! :) Är också ledig!

Förresten, jag fick en brun "spotting" tidigare när jag var på toa, bara lite på papperet.  Nyss var jag på toa igen, då var det absolut inget brunt...

Vad kan det vara? Brukar aldrig få mens före bim eller spottings före heller. Är ju på bim-4 idag.

• Elizabett

Persika: Ser lite konstigt ut men strecket är ju tydligt! Testa imorgon! Håller mina tummar! :)

• Elizabett

Testade nyss, fick ett minimalt smalt streck och även mens. Hänger inte med min kropp riktigt, har aldrig fått mens tre dagar för tidigt men jag antar att den bråkar lite med mig!

• Elizabett
    Magpiebaby skrev 2012-11-05 08:27:08 följande:

BIM idag, igår negativt...vad är detta för resultat?
    Översta testet kom direkt, det andra efter en stund.

Tycker mig ana ett streck på båda!! :)
  • Elizabett

Här är mitt test trixat och otrixat. Tycker mig ju ana en skugga på det trixade och kanske en liten på det andra? Tar gärna emot hjälp!
  • Elizabett

Nu har jag börjat blöda mer, så jag antar att mensen talar sitt tydliga språk!

Har bunkrat upp med massa ÄL-tester till nästa försök, min man kommer hem från en utlandsresa på söndag, så jag hoppar nog på honom direkt! :)

Tar en liten paus härifrån nu för att lugna nerverna men håller tummarna för er alla! 

• Elizabett
    Katitzi skrev 2012-11-05 05:19:59 följande:
    Vill bara säga att jag tycker ni är starka som kämpar på!! vill säga att man kan få lite blödning runt bim och ändå vara gravid, det fick jag. Så ge inte upp hoppet. Hoppas ingen tar illa upp :$ försökte själv för ett tag sedan har följt tråden sedan dess då och då och hoppats att allt går vägen för er som kämpar.
    Vilken typ av blödning fick du? Bara jättelite eller någon dag?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester