Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Viochdu: Hoppas!! Hade ju ett extreeeeeeeeemt svagt streck idag, så jag får testa igen imorgon! :)
Viochdu: Hoppas!! Hade ju ett extreeeeeeeeemt svagt streck idag, så jag får testa igen imorgon! :)
Jag ska testa imorgon med! :) Är också ledig!
Förresten, jag fick en brun "spotting" tidigare när jag var på toa, bara lite på papperet. Nyss var jag på toa igen, då var det absolut inget brunt...
Vad kan det vara? Brukar aldrig få mens före bim eller spottings före heller. Är ju på bim-4 idag.
Persika: Det är väl ett tydligt streck?!
Persika: Ta ett nytt imorgon! När har du BIM?
Persika: Ser lite konstigt ut men strecket är ju tydligt! Testa imorgon! Håller mina tummar! :)
Testade nyss, fick ett minimalt smalt streck och även mens. Hänger inte med min kropp riktigt, har aldrig fått mens tre dagar för tidigt men jag antar att den bråkar lite med mig!
Nu har jag börjat blöda mer, så jag antar att mensen talar sitt tydliga språk!
Har bunkrat upp med massa ÄL-tester till nästa försök, min man kommer hem från en utlandsresa på söndag, så jag hoppar nog på honom direkt! :)
Tar en liten paus härifrån nu för att lugna nerverna men håller tummarna för er alla!