Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som ser något på dessa tester eller kan tänka sig att trixa?
De är tagna under de senaste fyra dagarna...
Någon som ser något på dessa tester eller kan tänka sig att trixa?
De är tagna under de senaste fyra dagarna...
Smurffan: Tycker det ser väldigt lovande ut! :)
Semlan och banan: Tack ska ni ha! Får spökstreck på alla test från testlagret verkar det som... :(
Elmiina: Tack för ditt svar! Fattar bara inte varför spökstreck kommer, alla kom inom tidsramen också...
Hej allihopa och grattis Smurffan! :)
Tänkte bara höra ännu en gång, gjorde ett test idag och detta svaga streck kom upp efter fem minuter. När jag "trixar" lite med det på mobilen kan jag få en svag färg på det men jag är rädd att det är spökstreck... Förstår bara inte, trodde de bara kommer efter tiden gått ut?
Om det är spökstreck har jag fått det på ungefär 15 tester från Testlagret, då måste väl något vara fel?
Kanske 4a: Tack för svaret! Vilka test rekommenderar du då, som är lite billigare?
Carolineeklund: Min mens är aldrig sen heller men förra månaden var den fem dagar sen. Hade ingen PMS. Tror min kropp blivit lite knäpp av att försöka bli gravid! :)
Hoppas så klart att du får ett plus!
Caroline: Håller tummarna för att du är en som plussar sent! :)
Hej alla tappra!
Har någon erfarenhet av billiga testers äl-test? Fick två streck nu men det var svagare än kontrollstrecket och min man är borta till lördag! Är det kört då eller hur snabbt tar det innan strecken blir lika starka?
Gosis: Tack för svaret! Han åkte i tisdags och kommer hem lördag kväll! Dålig tajming!