• Miss Maria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=76668182][quote-nick]SJLN skrev 2016-05-29 08:42:13 följande:[/quote-nick]Kom strecket inom tiden? Jag tycker ändå det ser ut att ha ganska skarpa kanter vilket tyder på att det kan vara äkta. Men jag är inte säker.[/quote

Nej det va inte honom tiden!! Det hade nog gått en 30minuter när jag gick tillbaka och smygtitta!

• Miss Maria
    SJLN skrev 2016-05-29 11:51:58 följande:

Nej men då skulle jag inte lita på det, ta ett nytt och se vad det säger

Idag honom tiden!

• Miss Maria
    Nykär15 skrev 2016-05-31 09:55:55 följande:
    Syns på bägge! GRATTIS!
    Hade hoppats på att du skulle vara. Du är alltid rak och ärlig. Tack för att du tog dig tid att titta. Är bara på äl+12 så ska vänta några dagar nu innan jag testar igen .
  • Miss Maria
    Test14 skrev 2016-05-31 11:10:08 följande:

Snälla någon??? La upp en bild på cb som jag tog med kvällsurin på bim-3, Var bara en som svarade! Är orolig då jag äter medicin mot ADHD. Det syns bättre i verkligheten. Någon snälla?? Tack!!

Jag ser!
  • Miss Maria
    Nykär15 skrev 2016-05-31 11:01:39 följande:

Åh kul att du tycker det, jag tittar bara och ser jag så ser jag. Ser helt rimligt ut för dagen du är på, kommer synas mycket mer om två dagar  grattis igen!

Ja det tycker jag verkligen!!! En fråga till dig som verkar lärd och mycket ärlig! Nu har jag gjort fyra olika tester med fyra olika märken! Alla visar svagt positivt visst borde jag väl kunna lita på dom?!
  • Miss Maria

Ska sluta tråka ut er men bara ett sista test! Taget precis nu etter att ha kissat hela dagen senast för en timme sen! Vad säger ni?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester