• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

man ser ett plus,plockar jag isär det är det blått MEN det skulle varit starkt tycker man ju !!!!

bm sa iofs att jag skulle hålla mig MINST 4 timmar eller morgonurin trots man gått över bim!!

Jag har ett test till . kollar i em  

• sweasmamma
    Evelinasöderström skrev 2011-12-20 12:58:17 följande:
    Vilket test hade du?
    cb plus!!! Nästa gång blir det digitalt!!!
  • sweasmamma

ja strecket finns kvar men tycker det ser tunt ut och sen bred skugga typ!! isärplockat så är det blått streck men vågar inte hoppas, va ju ändå inställd att det inte är nåt!!

• sweasmamma

NEJ jag ska inte kissa, och kaffet ställer jag åt sidan =) 

som sagt ,blått streck isärplckat och på avstånd ser man tydligt ett plus men trots att det va såå utspett borde det visa starkare liksom.... hmmmm

2 spök på raken på cb och jag blir vansinnig =) ha ha 

• sweasmamma

varit hemma och fotat . lägger snart in 

jag är alltså 1 vecka över bim!!!! men denna bm sa att många plussar svagt tills bim+14 

• sweasmamma
    Blygaste skrev 2011-12-20 13:10:25 följande:
    Hej alla! Köpte mig ett CB imorse och testade. Någon som ser något? :P Trixade lite med det. Blir tokig..Ömma bröst och svullen som bara den. Vad tror ni? :)

ser något jätte jättesvagt !!!
  • sweasmamma

aha ok. pratade med en bm,ska dit ta ett test . hov va rädd att det KANSKE satt sig i äggledaren ,det kan skapa svaaaga plus!!

men ska dit nu ! tillbaka typ halv 3  

• sweasmamma

nu är jag tillbaka!! bm tog inget test på mig då mitt urin va sååå utspätt!! det va knappt gult så jag ska försöka hålla mig eller ta ett imorgon bitti,hon kollade dock på mitt test från idag och tyckte det såg pos ut MEN man vet ju aldrig !!!

• sweasmamma

alltså .. man ser tydligt på testet men det är ett blått trådstreck =( fast det ser samtidigt brett ut .. äh,jag ska fota med makens mobil snart igen ,han är bara och hämtar dottern på dagis!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester