• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

detox.. hi hi hi

jag ska ta ett test idag men tveksam,övertygad att mina 3 plus va spöööök =) det det känns okej ändå liksom 

• sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-23 08:28:35 följande:

lyckades trixa lite själv, det ser ut som nå brett och utsmetat, färgrester kanske?

kan va men nåt ser man allt 
  • sweasmamma
    MissMollis skrev 2011-12-23 08:01:53 följande:
    Ja det kan vara bra o ta en paus från testandet, men jag tänker ju fortf 24/7 på gravsymtom så det blir väl nästa utmaning ngn form av mental träning ;P

Löjliga fam. nu kommer jag o smygkolla i denna tråd under familjestormen i morron så du måste lägga upp bild på julklappen!!!! :D

Men Pumann alltså jag e envis tror det är ngt på tillväxt i din mage :D Jag hoppas iaf!!
    =) jag hoppas ju också men ... känslan säger annat =) man är så van vid neg så besvikelsen ska inte få slå ner mig igen =) men får ev ringa gyn idag ,ont ut i ryggen och allt med livmodern .. kanske är uvi
  • sweasmamma

ja jag gör nog det . ska köpa med mig extra för min nästa bim är ju om 1 vecka=) testoman som man är så får jag spara 1 test tills bim dagen =)

• sweasmamma

tog ett digitalt .. INTE GRAVID!! tog ett cb plus,svagt plus,blått inget tunt streck .. fattar inget =(

• sweasmamma

Hej vänner!!! har haft mer än fullt upp under julen =) jag fick ju neg på digitalt sen svaaaaagt plus på cb plus!! äh jag blir tokig,inte skulle det vara sååå svagt nu =) min nästa bim är den 1/1 så nyårsafton ska jag testa .. men hallååååå... hade sex EN gång dagen efter ÄL så chansen är ju liten =)

• sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-25 10:27:20 följande:
    Jag har lite dåliga erfarenheter ang falska Cb,, titta i mitt galleri.
    Hoppas du får ett fint plus snart!  
    jag fick ett tjockt brett svagt .. sen efter det ett spök,trådsmalt men bred skugga och ett svagt nu ... och då va jag 1-2 v över bim.... men bm va rädd för utomhavande då jag haft hugg i mage och mått illa men ...jag släpper det nu =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester