Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
lejonnina... syns nåt=)
jag är övertygad att mitt är spök ... känner det på mig.jag SKA testa igen men ..känslan säger så och mina test...nje!!nu när jag kollar mitt isärplockade test är det brett blått!!! men ... jag vet inte . nästa bim är 1/1 men vi hade sex 1 gång.. dagen efter äl så chansen lär ju vara liiiten =)
liten lèoni... det ser ju veeerkligen bra ut ,det sista !!! hoppas men hädanefter så kör jag bara digitalt efter bim=) fast visst är det roligt att se,trixa och hoppas =)
jag ska ta ETT test imorgon,visar det inget ska jag ringa gyn och boka tid!visar det svagt ska jag ta ett digitalt!! jag tor faktiskt jag bara fått spök även om det ser brett ut irl... =)
tack .. ja man hoppas ju men tveksam ,bara det inte är nåt fel med mig =(
allt ordnar sig men hade vatt skönt med en förklaring om jag inte är gravid
vilka tyckte ni va pos?? för jag trixade ju bara =) mina är dom med trådsmalt streck =) och isärplockat
FrökenL. för liten bild ,jag har förstorat den men ...vatt bättre med en stor bild =)
vadhänder. ledsen för din skull =( säker att det är mf??kram till dig
Gummsan,jag ser inget ,trixade lite och kunde EV få fram nåt,men vet inte om det är en skugga typ....