• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

testar om 2 timmar 

• sweasmamma

Marina M!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamma skrev precis sms.."det finns plus och digitala och herregud vilken djungel " ha ha ha. jag sa ta ett bara det lär ändå inte visa nåt =) 

• sweasmamma

ja jo.... jag vet inte vrf man utsätter sig ,ju mer jag tänker på det desto mer känner jag att det va spök... men jag hoppas verkligen INGENTING utan mer för att utesluta som några sa innan 

• sweasmamma

ha ha.. söt du är!!!

Jag kissade i en burk och skulle testa men har druckit sjukt mkt så kisset va typ vitt .. så jag måste hålla mig nån timme utan att dricka =) jag återkommer jag looovar =) 

• sweasmamma

HA HA .. ni är för roliga!!! va inställda på neg !! ska samla på mig lite kiss sen testar jag 

• sweasmamma

testade nu och tänkte när det drog förbi..herregud det är plus det är plus..det va ett plus men det liksom försvann.. nu är det är tunt streck =( hade kissat en kvart innan och jätteutspätt kiss,det va knappt gult men .. det är nog inget men jag sååg ett tydligt plus men det försvann efter 2 min..nu som sagt tunt blått streck 

• sweasmamma

nej får vänta tills jag kommer hem . min man som har bra kamera och kan lägga in på datan ,sitter på jobbet . MEN det va ju svagt men på avstånd ser man ett plus och det såg såå strakt ut i 2 min typ =(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester