• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Natti!

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-04-02 21:15:12 följande:
    Okej! Då hoppas jag att jag haft äl! :)
    Dina symptom låter bekanta :)
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-04-02 22:51:10 följande:
    Hoppas: :) när brukar din värk va som värst?

Jennie: alltså vi hann med sex i lördags, har haft älflytningar en vecka innan typ, imorse blev värken som starkast. Nu är vi ifrån varann till torsdag så jag hoppas det räckte med lördags!?!?! :-/
    Den brukar smyga sig på några dagar innan men värst är det de dagar då jag får pos på testet, ibland 1 dag pos, ibland 2. Idag har jag en sån ont ont men får inte pos på testet så jag vet inte riktigt...har passerat de CD då jag brukar ha ÄL så ingen aning denna månaden känns det som.
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-04-02 22:57:53 följande:
    Hoppas: märkliga kropp! Jag testar ju inte nu. Däremot smygtempade jag imorse och då va tempen lägre än normalt, hoppas det är ett tecken!? ;)
    Ja kroppen är inte lätt att förstå sig på :)
    Hm..det här med tempen är jag inte bra på? Sjunker den efter äggsläpp?
  • Hoppas 2012
    SweetDreams81 skrev 2012-04-03 09:07:54 följande:
    Hej!

Det stämmer att ovitrelle påverkar nivåerna i 10 dagar efteråt.. tror du man vågar lita på resultatet nu 13 dagar efter?? Tog ett test igår också som visade ett plus men vääldigt mycket svagare än det på bilden idag.. 
    Kan inget om det där men hoppas! Det är ju ett kanon fint +
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester