• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Findus007 skrev 2012-04-03 18:37:37 följande:
    Vet inte :( Slutade med cerzette efter ett halvårs användande och fick mens för ett par veckor sen- tror det va en eller två veckor nånting efter ja slutat. Innan cerazette hade jag en cykel på 47-60 dagar.. har molvärk sedan ett par dagar. Men tror inte att det är ngt, möjligtvis ett spökstreck. men bätttre fråga er som studerar sådana här =) vi planerar inte direkt barn men blir det ngt så kommer vi behålla.
    Klart du ska fråga, vi är vana att kolla på test :)
    Testa imorgon eller om ett par dagar igen.
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-04-03 17:08:18 följande:
    japp =) jag har varit i min hemstad och hälsat på med en kompis och våra döttrar !varit FULLT upp heela tiden , och jag är ju såå trött så nu blir det 2 dagars vila innan vi far upp till gbg ett par dagar 
    Låter trevligt!
    Vila vila vila nu och oroa dig inte för mycket!
  • Hoppas 2012
    Findus007 skrev 2012-04-03 20:46:34 följande:
    Tack =) Kommer säkert droppa in ett test för analys här om några dagar . Har bara ett digitalt hemma och på ngt vis får jag känslan "testa inte med det först, det är för dyrt" haha... men känner jag mig själv kommer jag testa imorgon bitti det första jag gör (har faktiskt inte testat med morgonurin dessa test) och det kommer visa "inte gravid" och då kommer jag lägga en beställning på billigatester.se =) Känner mig gravid o har en envis magkänsla... å vi försöker ju inte ens aktivt! Eller är det väl en "innersta vilja" som visar sig hehe. Gud vad jag svamlar ser jag nu! Hoppas ni förstår
    Förstår precis :)

Det är bara att lägga in alla test du vill ha hjälp med. Har du endast ett digitalt kvar?
    Den innersta viljan är stark så den spelar ju såklart in hur vi känner :)
  • Hoppas 2012
    Findus007 skrev 2012-04-03 20:51:08 följande:
    Japp, jag har ju bara det...
    Du kan inte beställa idag, du får hem dom på torsdag och då testa och vänta med digitala? Jag VET det är svårt att vänta :)
  • Hoppas 2012

Hej tjejer...

Jag känner av min ÄL väl och började få ont för 1 v sen och brukar ha ÄL dag 13-15. Har inte fått pos äl test när jag testat men tänkt att jag missat stegringen helt enkelt. Är nu på dag 18 och haft ont i magen så tänkte att jag testar. Jag vet det inte är fullt upp pos men det är så mkt starkare än jag fått innan....jag har ju inte ÄL så här sent....jag som trodde jag var på ÄL+5....

Tankar? :(

• Hoppas 2012
    Sömntutan skrev 2012-04-04 20:22:12 följande:
    Men kan inte ÄL testen visa pos om man är gravid också?
    Jo tror de kan det men trodde jag var på ÄL+5 så finns ingen chans till graviditet :)
    Men jag gillar tanken hihi
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester