• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Negativt digitalt äl testet så nu är jag förvirrad med tanke på det äl testet jag la upp :)

• Hoppas 2012
    Sömntutan skrev 2012-04-04 22:08:48 följande:
    Hoppas: Men vad händer? Testet från testlagret ser ju att att vara snudden till helt pos. Hur känsliga är de digitala?
    Es Mamma skrev 2012-04-04 22:10:52 följande:
    Vad konstigt Hoppas :/ Kanske ÄL fick för sig att vara lite sen den här månaden bara? Ser ju ut som att det skulle kunna vara på G iaf.

Vågar man vänta med att mysa tills imorgon em? Är så trött ikväll :p Vi mös igår kväll också.
    Ja jag fattar inget heller nu :) 
    Kanske att digitala är mer känsliga? Tyckte också att TL testet var nästan possitivt iaf och har så j'''vla ont!

Es mamma - vi hade också sex inatt och jag vill bara sova idag haha, så trött, men vågar jag vänta? :)
  • Hoppas 2012
    Es Mamma skrev 2012-04-04 22:26:40 följande:
    Det är en hel vetenskap det här. Men utgången är ju små mirakel så det är inte konstigt det kan vara krångligt ibland :)
    Då slänger jag mig nog i säng nu så jag orkar med en omgång imorgon ;) Tack snälla ni för alla svar! Sov gott och ruva på!
    Kommer nog göra samma som dig, hoppa över sex idag och köra på det igen imorgon igen :)

Tack själv för svar! Godnatt
  • Hoppas 2012

Godmorgon tjejer,

Här är dagens ÄL test på CD 19. Har så förbannat ont...men inget på digitalt så är väl inget att tänka på :)

• Hoppas 2012

Hej tjejer, la upp ett test igår BM -5 här kommer dagens. Visst är det ett plus inget spök?
    Grattis!!
    Knasten83 skrev 2012-04-05 07:52:09 följande:
    Åh jag hoppas vår enda gång räckte, 2 dar innan äggsläppet!!!
    Håller tummarna, vet inte ens när min äl var nu längre haha så antar vi täckt upp hur eller hur med varannan dag hela månaden.
  • Hoppas 2012
    Sömntutan skrev 2012-04-05 08:38:19 följande:
    Jätteskumt, Hoppas. Men samtidigt så är väl inte testlagrets helt pos. Kanske de digitala inte ger utslag förrän det verkligen är pos. De testen kan ju inte visa ett nästanresultat som stickorna kan. Ähh, jag vet inte. Som sagt tycker jag detta med ÄL test är skitkrångligt.
    Nej helt klart positivt är det inte, precis som igår men har ju testat innan igår också och de har varit väldigt svaga. Men haft så ont som sagt i 1 v så trodde ÄL redan varit :)
    Men men den som lever får se
    Tack för svar
  • Hoppas 2012
    Mamma060812 skrev 2012-04-05 08:54:16 följande:
    Bara o sexa på varannan dag
    Japp, har gjort hela månaden och fortsätter med det helt enkelt haha
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-04-05 09:18:46 följande:
    Hoppas: klart du täckt upp! Varannan dag- toppen!! Heja heja!!
    Heja heja dig också!!
  • Hoppas 2012
    Envira skrev 2012-04-05 11:27:17 följande:
    (ÄL-test!) När tror ni min äl kommer infalla? Enligt kalendermetoden ska den vara imorgon, men tycker testet är lite svagt för det? (dock ser det starkare ut irl än på bild ser jag nu) 

Jag ser typ inte ens strecket så ÄL verkar tyvärr inte vara på intåg :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester