• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tjejer, kör på känsla denna månaden o testar när jag känner av äl. Brukar få ca dag 13-15. Kände av äl i förrgår o igår men inget test visar på äl, vill ju inte missa. Ok ett av testen var bara efter 1,5 h efter förra toabesöket men även idag, kl 10 utan att ha gått innan var neg...magen börjar kännas mindre som äl.
    Hm...är på dag 14 idag.

• Hoppas 2012

Bambi - sorry trodde du menade app :) jag läste för snabbt.

Alex japp håller koll, tack för svar!

Meja trevligt att höra du är kvar :) vi verkar vara få men va tusan gör det :)

• Hoppas 2012

Dags för date med äkta maken på restaurang, hörs ikväll.
    Ha det så mysigt alla sålänge :)

• Hoppas 2012

Hej!
    Haft en super mysig dejt med maken :)
    Så trött!!! Vill bara sova trots att äl kanske är/kommer imorgon :/

• Hoppas 2012

Haha tack tjejer! Känner såhär att vi sa vi skulle ta det som det kommer o inte stressa upp oss för äl denna månaden så tror nog jag bara kryper ner sen hos maken o somnar gott i hans famn. Hade ju sex trots allt inatt :) nya tag imorgon ist :)

Grattis igen Annie

• Hoppas 2012

Sophilina klart du ska hänga på :)
    Vi har en nystart i tråden nu hihi vi som är kvar o inte stack :)

Beklagar missfallet o hoppas ni får + nu, låter ju lovande :)

• Hoppas 2012

Lite om mig:
    Blir 30 i maj och gift sen september. Bor i Stockholm sen några år men är en patriotisk skåning :)
    Har försökt bli gravida i 8 månader så segt tycker vi. Inga barn sen innan.

Ja du...tycker vi är på bra väg mot en ny tråd härinne :) många har dragit så de var visst inte sugna på att vara här.
    Nu blir det ett nytt gäng eller hur tjejer?!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester