• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alfonsmamman skrev 2012-04-16 11:34:07 följande:
    Hej fina ni.

Det svaga men enl er solklara plus jag visade er här islutet av förra veckan, oavsett om det var en tidig graviditet så har jag nu fått min mens/mf? Det ordnar sig.. Tar nya tag och ska börja kolla om/när jag har äl. Ringt till oktaviakliniken idag för att boka gyntid.

Ta hand om er/

Em     
    Så tråkigt, beklagar!
  • Hoppas 2012
    alexander2011 skrev 2012-04-16 13:27:33 följande:
    jag ahr svarat men i andra tråden :)
    Det gjorde jag med...
  • Hoppas 2012
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-16 13:44:19 följande:
    Det gjorde jag med...
    Skrev iaf men sorry om jag glömde skicka
  • Hoppas 2012
    Snigo skrev 2012-04-16 14:11:27 följande:
    i morse kom tanten, har inte kommit speciellt mycket ännu men den kommer nog igång mot kvällen! J*vla skit! =( Lycka till tjejer! =)
    Fy fan vad trist! :(
  • Hoppas 2012
    Lindisen87 skrev 2012-04-17 07:56:09 följande:
    Frågar igen. Någon som haft symptom som kommer och går innan mensen borde komma. Flera dagar innan?
    Beror på vad du menar men jag har oftast ont ett tag innan mensen, som mensvärk.
  • Hoppas 2012
    mammelie1891 skrev 2012-04-17 08:49:18 följande:
    Äl +9 idag och inga tester hemma! Har inte ens beställt några! (är lite stolt över mig själv )Molvärken i livmodern är kvar, lite kraftigare än igår och huvudvärken har slagit rot i huvudet. Nervös över att tidningen kommer hem till oss kl 10 för en intervju. :-P
    Vad för intervju? :)
  • Hoppas 2012
    mammelie1891 skrev 2012-04-17 08:59:06 följande:
    Dom vill berätta historien om min dotter och att vi inte fått nån hjälp från bostadsbolaget eller kommunened hennes rullstol. Jag får inte upp och ner den för trappen i trapphuset pga min fibromyalgi så min dotter blir helt isolerad hemma när hon är som sämst, och kommer inte iväg till skolan som hon ska. Jag bor ensam med mina barn, jag o killen ska flytta ihop snart men jag e liye rädd för samboskapet, haha. Men han har fått åka från jobbet för att hjälpa mig och det är inte meningen enligt mig. Vi borde fått hjälp från kommunen. Det blev en lägenhet ledig i samma hus som jag bor i fast på bottenvåningen, men den fick jag inte ta för mitt bostadsbolag, måste ha bott i min lägenhet ett år innan jag får byta. Och jag flyttade hit 1/11...från en lägenhet på bottenvåningen i ett annat område. Aa, lång historia..
    Jag läste ju på din blogg för ett tag sen när du skrev om din dotter och det med hissen, eller tänker jag fel nu?

Bra att det kommuniceras ut så något händer för er :)
    Så ni får hjälp för din dotters bästa välbefinnande!
  • Hoppas 2012
    mammelie1891 skrev 2012-04-17 09:18:05 följande:
    Hoppas: jag har ingen hiss...eller vad menar du? :-P
    Nej det var ju precis det :) skrev du inte om det sist att det inte fanns hiss och du hade fått snorkiga svar?
    Eller har jag drömt det??
  • Hoppas 2012
    Es Mamma skrev 2012-04-17 10:16:37 följande:
    Sömntutan - Jag hoppas verkligen du joinar mig! Och alla ni andra också såklart!!

Ursäkta om jag låter ego och snobbig nu, men fyy vad underbart det är att vara hos frisören ;p Sitter med färgen i och läser skvallertidningar och blir bjuden på kaffe med nötter och choklad. Vilken vardagslyx!! Sonen är hos sin mormor och myser under tiden och jag känner mig alldeles bubblig av lycka över att ha ett litet frö i magen :)
    Det är bara att njuta Es mamma!
  • Hoppas 2012
    lillalivet skrev 2012-04-17 14:38:24 följande:
    Ja, visst gör det?
    Aldrig sett så olika resultat innan...nått måste ju vara fel på testerna (nått av dom) eller?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester