Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan.. jag ser ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iiiii vad spännande

• slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-01-18 16:31:13 följande:
    det är tiidigt.. tror ja e på bim-9 eller bim-8
    men har testat såhär starkt på bim-4 sist
    höghormonare..
    testar igen om ett par dagar

Men bara för att man var höghormonare en gång betyder inte det att man alltid är det.

Uttrycket höghormonare används lite felaktigt för det används på mamman..egentligen är det graviditeten som är en höghormonare eller inte, en vän till mig testade positivt på bim-7 första grav, bim-1 andra och +18 tredje så det kan skilja väldigt.
  • slemtorsk i din bralla
    Jess86 skrev 2012-01-18 16:36:04 följande:
    Är det någon som vet om tappen MÅSTE va bakåtlutad för att man är gravid?
    nej.. det måste den inte, det beror på om du har bakåtlutande livmoder eller inte från början... jag har tex bakåtlutande och enl min gyn så lutar min tapp framåt vid grav ... jag har inte kännt efter så jag vet inte *S*
  • slemtorsk i din bralla

Jag är här.. men datorn trasig o dåligt med tid. Har praktik nu och svårt att hinna med er o jag är tveksam till att lägga upp testfoton via jobbdatorn *s* men är på bim -8 i dag, har tagit ngt test men inget att analysera Bra med praktiken för jag hinner inte tänka på bebisverkstaden så mycket.

• slemtorsk i din bralla

okej.. tjejer..analysera detta då....

fem tester.. nerifrån och upp...

dagens test morgon (inte många timmars sömn och myyycket att dricka i går kväll bim-6 (eller -7)

gårdagens eftermiddagstest är tvåa underifrån....hållt mig.. typ 4 timmar

i mitten är gårdagens morgontest...

Över det är förrgårs kvällstest.. var nog inte många timmars hållning före

och överst är förrgårs morgontest........

En liten fråga... ser ni vad jag ser??? Jag tänker inte säga vad jag ser eller var.... men något ser jag...

• slemtorsk i din bralla

vi får la se... det första testet jag tog var jag säääker på att jag såg en skugga på just vid testtillfället... men nu syns ju inget på det i efterhand..

Skulle ju varit mysigt om det tog sig på bröllopsresan liksom haha........

• slemtorsk i din bralla

när jag trixade lite med bilden ser man även på det som är tvåa uppifrån men det är ju underligt att det syns på dem men inte på det taget i dag.. så jag är nog lite skeptisk iaf....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester