• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Haha varit och festat?!
    Har du fått utslag på test eller kör ni utan?

• Hoppas 2012

Giraff
    Hihi :)
    När du slutat med piller är det ju alltid bra att kartlägga så kör på med tester :)

• Hoppas 2012

Varför gnälls det på Mini igen...suck
    Tråden är till för alla och alla får säga sin ärliga mening om de ser eller ej! Ren välmening att man säger att det inte syns och att det ev blir skuggor på tester. Och som Niicesara säger - ta ett annat test av annat märke.

Varför ska vi inge varandra falskt hopp?! 

• Hoppas 2012
    Jess86 skrev 2012-05-05 11:14:22 följande:
    Precis! Glad För mig tog det knappt 12 timmar efter positivt ÄL-test.
    Och det vet du genom att det onda släppte? Bara så jag förstod, läste inläget sent och var trött haha
  • Hoppas 2012

Att anmäla folk hej vilt för småsaker är löjligt. Så om jag tycker någon är av en annan åsikt än jag och skriver det på ett sätt jag inte skulle uttryckt mig själv på så menar vissa här jag ska anmäla?! Suck...

• Hoppas 2012
    Dunderulle skrev 2012-05-05 14:36:45 följande:
    Mm :) vi kunde inte hålla oss så vi köpte ett digitalt och det stod Gravid på displayen. Vilken lycka :) Nu gäller de bara att man får behålla de lilla knytet som finns där. Fick ett mf förra gången. Vi håller alla tummar som finns.
    Grattis!
  • Hoppas 2012
    Angeliic skrev 2012-05-05 17:08:29 följande:
     alexander2011 - tyvärr ser jag inget alls varken på orginalen eller när jag trixar med dem
    Ser tyvärr inget heller Alex
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester