• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sweetie ser bra ut! :)

• Hoppas 2012
    nova021 skrev 2012-04-25 08:25:02 följande:
    Hej tjejer!
    Har gått igenom eran tråd och alla bilder på testen:)
    Många ser ut att vara gravida:)
    Själv fick jag missfall 26 mars och iförrgår plussade jag igen:) inom en månad, helt sjukt! någon av er som fått missfall ?
    Grattis till nytt plus!
    Beklagar missfallet
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-04-25 10:23:44 följande:
    Vill ni se mina första plus? Eftersom det typ är det tråden går ut på :)
    Ser nu i efterhand att det typ inte syns något alls på det första, men jag var så säker innerst inne.
    Bilden längst ner är det som många frågat om. Det digitala för flergångsbruk :)

Hjärta
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-04-25 18:13:26 följande:

ha ha ha.. min dotter är bäst !!!

lägger sig i soffan under täcket och säger " ååhh va skönt att få vila lite nu , det har varit så mkt stress på dagis idag "

Haha härliga dom är de små liven
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-04-26 08:58:58 följande:
    14,15.. min man jobbar 30 mil bort och mamma skulle iväg till läkare idag så .. jag får gå själv...jättenervös faktiskt 
    Kommer gå fin fint!
  • Hoppas 2012
    lanylena skrev 2012-04-26 09:44:42 följande:
    Positivt ÄL-test imorse (testlinjen t.o.m starkare). Har myst 19:e, 22:e och 25:e på kvällarna. Räcker det att vi myste igår kväll, eller behövs det ikväll med..? Ni som har koll på det här?
    lanylena skrev 2012-04-26 10:03:54 följande:
    Tack för tipset. Men jag vill gärna ha svar på min fråga.. avvaktar någon annan då..
    Alla här inne har ju mer eller mindre koll med ÄL tester :)

Om du fick positivt idag hade jag kört ikväll och imorgon, men det är ju min rekommendation :)
    Lycka till!
  • Hoppas 2012
    lillalivet skrev 2012-04-26 10:08:05 följande:
    Finns det någon här som  använt/använder sig av Clearblue's fertilitetsmonitor? Fungerar det bra?
    På e bay kan man köpa en sådan(helt ny alltså) + 40 stickor för 1225 kr inkl frakt. Lite billigare än i Sverige är det va?
    Fö ser mina ältester ut som igår.
    Starkt på Billigatester, knappt synbart på Testlagrets. Molvärken fortsätter... Enl  äluträknare och app så är det äl i morgon...
    Förra månaden drömde jag att jag fick plus på ett gravtest... det var trevligt;)
    Jag har använt den men den gick sönder efter 1,5 månad. verkade inte tåla värmen i Thailand :)
    Jag betalade 1500 tror jag med stickorna också.
  • Hoppas 2012
    Imorgon är det teletid med vår läkare för vidare planering av syskon! Nervös!!!
    Spännande, lycka till!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester