• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

SweetyMe90 skrev 2012-04-28 20:48:45 följande:
    Åh vad roligt :) hoppas verkligen på graviditet! Jag och killen har försökt nu i 10 månader och har pcos, andra kuren pergotime :).
    Jag tycker de ser lovande ut :)
    Ser fram emot fler tester :)
    Binegar skrev 2012-04-28 19:40:24 följande:
    :D haha
    Nej men så inte folk säger "ååh ja där är något" trots att de kanske inte ser..och såklart för att påvisa för mig själv att folk tycker faktiskt det är skillnad på Mars & April testerna.
    Det var också en variant haha. Jag är enig att det kanske finns de som säger att det syns fast det för andra inte gör det. Jag skulle själv dock aldrig "testat" er i tråden, men det är ju jag... Glad
    Puffmajs skrev 2012-04-28 19:18:42 följande:
    jag använde billiga-tester.se ´s teststickor och dom visade på bim -4 eller -3. 

nu putar magen ordentligt tjejer. om några dagar går jag in i vecka 16!
    Underbart!
  • Hoppas 2012

Sweety
    Det är vanligt med spökstreck så att säga, finns många här i tråden :)
    Typ på cb

• Hoppas 2012

Slemmis
    Menade inte att det var samma sak. Jag vet inte eg hur ett falskt positivt ser ut då vi hela tiden pratar om spök därav mitt svar.

• Hoppas 2012
    skumbanan skrev 2012-04-29 13:24:16 följande:

Detta måste ju vara positivit ägglosningtest?  CB säger dock negativt.
    Ja det är positivt men är det från billigatester? Har sett det innan att billigatester visar pos medans tex testlagrets är supersvagt med samma urin...hm...konstigt...
  • Hoppas 2012
    lillalivet skrev 2012-04-29 14:44:43 följande:
    Jag la in in ältester i onsdags med billigaterster och testlagrets från samma urin.
    Då hade jag  även ont i mage/ korsrygg.
    Jag har fortsatt testat och under fre-lör blev testerna svagare, men i
    dag ser det ut så här:

I onsdags:

Är det vanligt att det hoppar i styrkan fram och tillbaka?
    Jag var ju helt säker på att äl var nära på gång i onsdags om man såg till billigatesters testet, och hade jag inte tagit test idag så hade jag ju trott att fertilitetsfönstret var stängt för den här månaden....
    Nu ser jag ju skillnaden iofs, det är ju bra mycket starkare idag.
    Dock har jag ju inte ont alls idag ....
    Hm konstigt att CB inte visade glad gubbe när testlagrets ändå är på G att vara starkt....Kör på med sex så håller jag tummarna!
  • Hoppas 2012

Jag förstår att n1987 fortsätter testa, det gjorde ju även ni som är gravida nu eller hur ?! :)
    Man behöver kanske se det i text på digital för att verkligen ta in det :)

• Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-04-30 07:49:31 följande:
    NOPE!! =) jag testade bim-4, svaaagt bim-3 cb plus samt digitalt sen har jag ikke testat =)
    Nej men det är ju det jag menar, att man testar svagt eller positivt på ex testlagrets och att man även tar ett digitalt trots att testlagret var + Glad
    Menar inte att man fortsätter långt efter bim, utan att man kanske innan eller under bim behöver se det i text.
    Mini Léonie skrev 2012-04-30 07:59:28 följande:
    Hoppas2012:
    Kanske är för att man inser vilken oro det skapar som man avråder andra från att göra lika
    Jag förstår att det är välmening, men de flesta vet själv att man vill gärna testa och se det i ex text.
  • Hoppas 2012
    N1987 skrev 2012-04-30 10:21:23 följande:
    Tack vännen! Det var mer stegringen som oroade mig lite.. Känns som det stegrats för lite..?
    Det har ju stegrat sen igår Glad tycker jag
    Köp ett digitalt idag så ska du se att du får det svart på vitt, grattis!
  • Hoppas 2012
    N1987 skrev 2012-04-30 10:26:21 följande:
    Tack tjejer! Ni är guld värda.. Det är säkert bara jag som oroar mig i onödan..
    Klart man oroar sig, det gör nog alla Glad
    Men längtar efter att se ditt digitala Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester