• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2012-04-27 08:31:25 följande:
    Brudar.... Var på rul igår och fick se en frisk liten flicka
    Underbart! Grattis...en liten tös :)
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-04-27 09:58:08 följande:
    Godmorgon flickor!

Morgonens samtal med KK resulterade i att det blir inseminering i sep. Jag skulle egentligen insemineras direkt men de har stängt under sommaren så det blir pergotime under sommaren!

Mådde inte bra med pergo förra gången men kanske det är annorlunda nu!? Hoppas!
    Känner mig mer avslappnad denna gången. :)
    Godmorgon och grattis till inseminering!
    Spännande. Synd det inte blev i sommar om det var det ni önskade men det är ju kanon att du nu vet när det blir av. Hoppas du mår bättre denna gången av pergo.
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-04-27 10:21:17 följande:
    Hoppas: tack vännen! :) jo först blev jag besviken men kom snabbt på att vi bestämt oss för att inte stressa detta så det gör faktiskt inget.. ;) ett barn till är bonus, jag har iaf fått bli mamma!!
    Nä stressa inte för det :) ni har en fin familj och kommer få hjälp med en till i september, hur underbart som helst ju :). Njut av gött sex sålänge utan ÄL krav :) Vem vet..kanske blir en på egen hand hihi
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-04-27 10:39:57 följande:
    Hoppas: skulle ju va det bästa!!! Så skönt att kunna ha sex av LUST! Det är ganska tufft att ha på beställning alltid.. Det kan tära.

Hur går det för er?
    Precis, nu kan ni bara njuta av varandra hela sommaren :)
    Ja hur går det för oss? Hhihi..inget speciellt egentligen antar jag, vi har sex när vi vill, gyn på onsdag så får vi se vad de säger.
    Känns som väntan kan vara över nu, längtat och kämpat länge nu :)
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-04-27 10:54:59 följande:
    Hoppas: jag är inte avis på den känslan... Minns den så väl.. Därför är jag rädd att hamna där igen! Hemsk känsla!! Men du, detta kommer gå vägen - i can feel it!!!! Snart har du ett litet pickande hjärta i din mage!
    Hoppas du har rätt :)
    Tack!
  • Hoppas 2012
    skumbanan skrev 2012-04-27 15:18:31 följande:

Skulle ni tolka detta som positivt ägglossningtest? Jag får aldrig starkare än såhär.. märkligt.
    Nästan men inte heeelt positivt än men väldigt snart :)
  • Hoppas 2012
    skumbanan skrev 2012-04-27 16:14:36 följande:
    Hoppas 2012: okej :) men några timmar senare var ett annat äl-test svagare.. Inte alls lika starkt
    Men det kan ju vara så att du missat stegringen innan idag? Stegringen kan ju vara väldigt krt så man missar den. Du kanske har ÄL as we speak :)
  • Hoppas 2012
    N1987 skrev 2012-04-28 08:11:39 följande:

Svårt att få bild på på tl-testet men i verkligheten syns det svagt vilket det inte gjorde igår :)

Nu är jag rätt övertygad om att jag är gravid. Tror inte breda spökstreck på CB två dagar i rad plus ett svagt positivt TL.. 
    Vad tror ni tjejer? BIM -3 idag :) 

Jag tycker att CB ser brett och fint ut :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester