Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Positivt ältest va?
Positivt ältest va?
Visst borde de va tydligare än så här bim-1 till-3, äl+11-13?
Tack va du är rar<3
Är på cd 27 och haft en cykel på 29 senaste månaderna. Men kan bli 31. Har vart bortrest så vi hade sex sista gången cd 14,. Så kan ju inte haft äl många dagar senare. Jag tippar på cd 15-16.
När fick plus för ett år sen tycker jag mig ana på bim-4 och sen fick jag neg på digitalt. Tog ett test utomlands på bim som va svagt men vet inte va de mäter ifrån.
Bild på de testet. Så man kan ju få svagt på bim. Dock vart det ett ma senare
Har jag missat något? Men va du inte gravid?
Alltså. Jag hade stegring den 24- 25- 26 på älsticka. Men det var inte fullt utslag. Det var starkt rut lunchtid i 2-3 dagar sen gick det neråt. Idag (alldeles nyss) hade jag rejält med äl sekret. Kan det vara så att ägget faktiskt släppt nu då? Eftersom stegringen var för mer än ca 48 h sedan? Får man älsekret efter ägget släppt?
Eller kan man ha älsekret vid graviditet?? (Har bim i helgen egentligen nämligen)
Jag håller med dig, det skulle vara lite för bra för att vara sant. Men man har ju läst om att det kanske skulle vara lättare att bli gravid igen direkt efter missfall, och då frågar man sig ju, varför gäller inte det mig?
Jag testade nu igen imorse, och nu ser jag inget streck övh, det är dock fortfarande tidigt, BIM -3, men jag tror ändå att det är kört denna månad. Sist testade jag positivt med CB veckoindikator Bim -2. Testade inte innan! Nu är jag så ivrig att bli gravid efter MA igen.
Hur ser din erfarenhet ut som du levt i de sista 2,5 månaderna?
Åsikter om mitt test? Ändrat kontrasten....
Jag ser tyvärr bara ett streck.. :/ vilken dag efter äl är du på ?
Någon som ser nåt på mitt?
Det här då :)! Jag är alldeles för tidigt för att ens testa så vet inte vad jag håller på med :)! Men bilden är oredigerad bara förstorad....