• Miss Maria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Glädje skrev 2016-10-29 11:21:46 följande:

Då va det nog konstaterat efter två halvtydliga plus på clearblue :) Bim idag!

Fast jag trodde de skulle va starkade pos på lloyds med tanke på att det ska va från 10mmu men litar nog på cb digitala :)

Åh grattis :)
  • Miss Maria
    mammasusan skrev 2016-10-29 12:15:32 följande:

Förstod det

Tack visste inte att det kunde ändras så snabbt!
  • Miss Maria
    Cfmilla skrev 2016-10-29 12:42:42 följande:

Okej tjejer behöver er hjälp.

Äl+8 idag testade med PE, men lät det inte gå så lång tid. Max 3min såg inget och tänkte att äh, det är ju astidigt så klart att det blev negativt. Men slängde det inte. Flera timmar senare ska jag slänga det och tittar på det. Och visst kan jag se ett suuuuper svagt streck. Jag har redan köpt ett nytt PE till i morgon. Men vad tror ni???

Släng upp en bild :)
  • Miss Maria
    dHT skrev 2016-10-30 09:08:45 följande:

Här är mina ältester för den är cykel. Käkat klomifen 2tabl på cd 5-7. Började testa cd8. De 3 starkaste är på cd 11&12. Jag är lite förvirrad eftersom förra kuren på trippel fick jag inte äl förrän cd16 och då gav de riktig full utslag på stickor och clearblue. Men denna gång är det visar det sig positiv på stickor men inte clearblue? Hjälp mig någon

Ingen av stickorna på bilden är positiva så fortsätt att testa :)
  • Miss Maria
    StoraA skrev 2016-11-03 21:42:09 följande:

Ruvardag 4! Har haft blankt i förrgår så inget hcg kvar av ägglossningssprutan. Visst syns det?

Åh jag ser!!!! En dum fråga men ruvdag vad betyder det?
  • Miss Maria
    StoraA skrev 2016-11-03 22:15:23 följande:

Jag satt in ett femdagars (de tog ut på tisdagen) så jag är på äl+9 kan man säga med andra ord.

Så det befruktas o sen sätts in i livmoderna? Förlåt för dumma frågor :)
  • Miss Maria
    Nykär15 skrev 2016-11-09 12:28:31 följande:

Ser tyvärr ingenting...Ser tyvärr ingenting på detta heller....

Äsch jag vet.... Fattar inte varför jag gör så mot mig själv :O
  • Miss Maria
    Nykär15 skrev 2016-11-09 13:27:02 följande:

Vet hur det är...testnarkoman med - men blivit duktigare på att ta senare och bara ETT om dagen...förr kunde det gå åt mängder! HAHAHA

Gjorde ett till nu med annat märke och jag kan tusan inte låta bli arg se att streck på det..... Otålig.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester