• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LitetBus skrev 2011-12-29 09:55:13 följande:
    RFSU mäter vid 50 mlu, jag vet inte vad PregCheck mäter vid... Det står inget i bruksanvisningen men jag har mailat dom så jag hoppas jag får svar.
    Nu är mannen nere på Apoteket i alla fall så jag kommer kasta mig in i badrummet när han kommer...
    sitter fastklistrad och väntar spänt =)
  • sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-12-29 09:57:47 följande:
    Uppdaterar så fort jag vet!  Håll tummarna för mig är du snäll...
    håller allt jag orkar !!!
  • sweasmamma
    yessyca skrev 2011-12-29 09:59:42 följande:
    Okej, men om du fått en kemisk graviditet så borde du väl inte plussa flera dagar i rad?
    Så vid mitt förr MF så började jag blöda på ÄL+15, då borde väl ägget fäst sig men släppt?
    Tog ÄL-tester så jag vet ganska exakt då ÄL har skett.
    ja precis ... 
  • sweasmamma
    MissFörstånd skrev 2011-12-29 10:00:17 följande:
    Pumann - bra med fötterna på jorden, men såklart så hoppas man så innerligt att det ska vara plus b
    klart man hoppas men .... ja du vet =)
  • sweasmamma
    Frokenpilla skrev 2011-12-29 10:00:01 följande:
    Tack alla!
    Jag vill bara säga att jag var heeeeeelt säker på att det var kört.
    Testade ytterst svagt (en antydan) till positivt juldagen tror jag. Var sjukt trött och illamåande juldagen och annandagen och och i Tisdags fick jag feber och diarre, så det berodde alltså inte på graviditet utan MAGSJUKA! har dessutom testat negativt både på måndagen och tisdagen flera gånger. Sen sket jag i det när jag blev sjuk.
    Igår vaknade jag dessutom med nacksspärr..har så jävla ont så jag funderar på om det är hjärnhinneinflammation, men ingen feber. Så det har varit riktigt neggo här. Och så detta..testade bara för skojs skull.. kollade i tre minuter på det...och det syndes inget först...så la det bara ifrån mig och gick iväg. Sen var det ett..vet ej om det var 10 eller 15 min senare..så jag hoppas det gills.
    dom gills väl i 15-20 min va??eller 30?? 
  • sweasmamma
    Frokenpilla skrev 2011-12-29 10:08:08 följande:
    Pumann: Det står att man ska läsa av det inom 5-10 minuter...vet inte hur lång tid efter jag tittade på det..men innan har det aldrig varit streck efter heller. Tror det kan ha gått 15-20 min efter?

LitenBus: Jag hoppas du har samma tur som mig, men jag vågar inte tro det än.
    men det va ju rosa,starkt så jag tror inte du ska oroa dig 
  • sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-12-29 10:05:13 följande:
    Nu kom snart 4-årige sonen och sa, helt ur det blå, "har du en bebis i magen mamma?" och jag svarade att jag inte har det. Då säger han "men det tror jag!"... Han vet ju såklart ingenting... Inte för att jag är vidskeplig men jag hoppas att han har rätt
    aahhhh.. min dotter på 3 önskade sig en hundvalp,racerbil och lillebror i julklapp=) 

hon fick en racerbil,vi kollar valp men jag hoppas på en lillebror till hennes födelsedag ... hon fyller i oktober så man hoppas ju  
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-29 10:25:35 följande:
    åhh jag hoppas verkligen det men jag är orolig att nått kan vara fel eftersom jag har gått så långt men ännu inte plusat rejält utan får mina svaga sträck som syns i ljuset o nån skugga bara, inget tydligt alls :(
    har du ringt en bm
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-29 10:26:40 följande:
    det måste vara nått!!!!! på andra bildens syns det ju ett klart blått brett sträck, men jag vet hus cb är därföör vågar jag inte gratta riktigt än men jag hoppas sååå :)
    nej precis... cb är lite busiga men dom är också spännande =)
  • sweasmamma
    My Guiding Light skrev 2011-12-29 10:28:04 följande:
    Nu börjar det ju bli riktigt spännande här i tråden :)

Är det någon mer än jag som skymtar något här? ÄL+10 idag.... Är det inte något på gång så är det dags för dårhuset här snart, varit västa b***en mot sambon och imorse kom illamåendet som om nån slog på en lampa så fort hans mackor hoppade upp ur brödrosten fy fan va illa dom luktade....

och en lite trixad

jodå jag tycker allt jag ser nåt=) bim när??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester