-
ser ut som spök =(Together90 skrev 2011-12-27 19:32:21 följande:Jag fixade lite med din bild...såhär blev det...:( ser så smalt ut :(
-
slemmis.... vad säger du om mina??? =(
-
-
ja alla säger ju det så man får la ta åt sig det ...lite svårt när man försöker och inget händer,va inte meningen att vara tjatig... vill bara vara med som alla andra ...
-
ja dom är ju det =( eller är det bara som man hoppas så mkt!!! vi har ju inte försökt så länge men 6 månader....slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-27 19:51:15 följande:Ser ju ut som ett plus Men som sagt CB är ju lite knasiga
-
jag struntar i att testa .... är det når så kommer la inte mensen .. men ALLA CB kan väl inte visa fel eller=)
nä stressen blir för mkt och för hård ! man vill ha ärliga svar men hoppen rinner från mig och jag tror inte psyket pallar mer -
först tänker jag inte på det men när man testar och ser nåt så är det det enda som betyder nåt....åååhhh orkar inte nu ska jag lägga mig hos min dotter och kramas!!!det som sker det sker!!!sofia gbg skrev 2011-12-27 21:14:45 följande:jag tror heller inte på att testa föör mycket - det visar sig tillslut iaf :)
De som vill testa däremot - kör hårt!
För mig så kommer stressen på en gång. Är på BIM tror jag men orkar inte slösa ännu ett test. fick neg på BIM -2.... -
jennie,ser på dom redigerade!!
löjliga Familjen . solklart !!!
mitt va som väntat neg idag bim-4 -
va konstigt ... kan du inte lägga bilden bland dina bilder???
men om det vatt vattnigt kan det vara genombrottsblödning,behöver ju inte betyda mf men fortsätt kolla om du får starkt plus.. men få starkt plus efter mf?? brukar väl bli svagare när det lämnat kroppen så att säga!! håller verkligen tummarna -
kan ju vara spök men ser det brett ut ?? alla smala streck behöver ju inte betyda spök!!